ویدئو نگاه نزدیک بلک شارک 2 شیائومی با لوگو RGB فاش شد

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
بلک شارک ۲ شیائومی، دومین گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ شیائومی با قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار در ویدئوی فاش‌شده‌ی جدیدی رویت شد.
تبلیغات

اوایل سال جاری میلادی و در فروردین ماه، شیائومی بلک شارک، ارزان‌ترین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی شد؛ این گوشی قیمتی به‌مراتب بهتر از گوشی هوشمند ریزر فون دارد که در نوامبر ۲۰۱۷ معرفی شد. آبان‌ماه ۱۳۹۶، ریزر فون با ۸ گیگابات رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مخصوص گیمرها معرفی شد. 

با توجه به معرفی ریزر فون ۲ با نمایشگر ۵.۷ اینچ ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم در تاریخ ۱۹ مهرماه سال جاری، شیائومی غول فناوری چینی نیز گوشی هوشمند بلک شارک ۲ شیائومی خود را مخصوص گیمرها معرفی کرد. 

بلک شارک 2 شیائومی

وب‌سایت رسمی شیائومی برای بلک شارک ۲، در صفحه‌ی global.blackshark.com تیزری مبهم از این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته است که در دسترس بودن آن را در بازارهای بین‌المللی نشان می‌دهد. هرچند در این صفحه اطلاعات زیادی در مورد بلک شارک ۲ ارائه نشده است اما ویدئوی نگاه نزدیک جدید فاش‌شده از بلک شارک ۲ بخشی از ابهامات و سوالات مربوط به این گوشی هوشمند را برطرف می‌کند. ویدئوی فاش‌شده‌ی جدید بلک شارک ۲، حتی به‌خوبی پنل جلویی این گوشی هوشمند را نیز نشان نمی‌دهد، ولی در پنل پشتی لوگوی RGB دیده می‌شود. در دو فریم بلک شارک ۲، دو نوار نورانی لایت بار را مشاهده می‌کنید. لوگو RGB بلک شارک ۲ در پنل پشتی شباهت بسیاری به طراحی ریزر فون ۲ دارد.  

هر دو گوشی هوشمند ریزر فون ۲ و بلک شارک ۲ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برند. انتظار می‌رود بلک شارک ۲ به جای بهره بردن از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که بلک شارک ۲ با نمایشگر بلندتر، با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ معرفی شود. البته یکی از تفاوت‌های بلک شارک ۲ و ریزر فون ۲ این است که بلک شارک ۲ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود، شیائومی بلک شارک ۲ را با قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار  به بازار عرضه کند که برچسب قیمت پایین‌تری نسبت به ریزر فون ۲ با قیمت ۷۹۹ دلار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات