رانندگی دیدنی مکس ورشتاپن با خودروی فرمول یک ردبول در آمریکا

تیم ردبول ریسینگ ویدئوی جالبی از رانندگی مکس ورشتاپن با خودروی فرمول یک خود در جاده‌های کشور آمریکا منتشر کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

تیم‌های مسابقات فرمول یک در آستانه‌ی ورود به ایالات متحده برای رقابت در گرندپری آمریکا ۲۰۱۸ هستند؛ این مسابقه ۲۹ مهر ماه در پیست آمریکا برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی به‌شدت خود را برای کسب امتیازات بیشتر آماده می‌کنند. با این حال مکس ورشتاپن، راننده جوان تیم ردبول ریسینگ از این شرایط برای لذت بردن در آمریکا استفاده کرده است و با خودروی فرمول یک خود در این کشور به رانندگی مشغول می‌شود.

Red Bull Racing Max Verstappen Formula One / ردبول ریسینگ مکس ورشتاپن فرمول یک

سفر مکس ورشتاپن در کوه‌های راکی و از کلرادو آغاز می‌شود. پس از لذت بردن از جاده‌های کوهستانی، ورشتاپن وارد شهر کوچکی می‌شود که در آن تیم ردبول منتظر بارگیری خودرو هستند. پمپ بنزین کوچک شهر باید دارای بنزین با اکتان بالایی برای تغذیه پیشرانه خودروی فرمول یک ورشتاپن باشد.

Red Bull Racing Max Verstappen Formula One / ردبول ریسینگ مکس ورشتاپن فرمول یک

ویدئو با لحظات هیجان‌انگیزی از پیچیدن ورشتاپن به سمت جاده خاکی و رانندگی با خودروی فرمول یک در شن ادامه می‌یابد. هر چند به‌نظر نمی‌رسد که بتوان با سرعت زیادی در این شرایط رانندگی کرد، اما باز هم رانندگی با خودروی مسابقه‌ای فرمول یک، در چنین مکان عجیب و غریبی جالب و طنین انداختن صدای پیشرانه در هنگام حرکت روی شن‌ها، بسیار هیجان‌انگیز است.

 ویدئو به‌سرعت چند هزار کیلومتر به جلو می‌رود و مکس ورشتاپن را ناگهان در میامی می‌بینیم. با یادآوری روزهای قدیمی مسابقه در دیتونا بیچ (Daytona beach)، ورشتاپن به استقبال رانندگی در ماسه‌های میامی می‌رود. در ادامه ورشتاپن برای ملاقات با دنیل ریکیاردو، هم‌تیمی خود به گشت‌زنی در شهر می‌پردازد.

در پایان این ویدئوی جالب، رانندگان تیم ردبول در مورد مناسب بودن میامی برای مسابقات فرمول یک باحالت طنز صحبت می‌کنند. هر چند که این امر تا چند سال دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود و برگزارکنندگان اعلام کرده‌اند که رقابت گرندپری میامی (جایزه بزرگ میامی) تا سال ۲۰۲۰ یا پس از آن در تقویم مسابقات فرمول یک جای نخواهد گرفت.

دانلود    ۷۲۰P        ۳۶۰P

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید