قیمت گوشی‌های هواوی میت 20 و میت 20 پرو فاش شد

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
در ادامه‌ی فاش‌شدن‌های پی‌در‌پی درباره‌ی مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، این‌بار شاهد لو رفتنِ قیمت‌ پرچمداران هواوی هستیم.
تبلیغات

تنها کمتر از یک هفته‌ی دیگر به معرفی پرچمداران سری میتِ هواوی با نام‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو زمان باقی مانده است؛ اما نزدیک‌شدن به رویداد اختصاص‌‌یافته باعث شده تا حجم شایعات دربار‌ه‌ی این دستگاه‌ها بیشتر از گذشته شود.

به‌تازگی یک وب‌سایت فناوری لهستانی به اطلاعاتی دست پیدا کرده که به قیمت گوشی های مورد بحث می‌پردازد. طبق گفته‌ی این وب‌سایت، میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به‌ترتیب با قیمت‌های ۸۰۰ و ۱۱۴۹ دلار به بازار روانه‌ خواهند شد. بااین‌حال، نکته‌ی جالب در این قیمت‌گذاری، رقم بالای پرداختی برای مدل پرو است که نزدیک به ۱۵۰ دلار از گران‌قیمت‌ترین پرچمداران حالِ حاضرِ بازار بالاتر است؛ این رقم دقیقاً با قیمتی که چندی پیش توسط یک وب‌سایت فناوری سوئیسی فاش شد، برابری می‌کند.

با این اوصاف، اگرچه وب‌سایت یادشده ادعا می‌کند که به این ارقام توسط یک اوپراتور تلفن همراه دست پیدا کرده است؛ اما باتوجه به اینکه این اطلاعات توسط Huawei به‌صورت رسمی تأیید نشده، هنوز نمی‌توان درباره‌ی آن اظهارنظر قطعی کرد.

نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی قیمتِ فوق، اعمال‌شدن، مالیات بر ارزش افزوده‌ی کشور لهستان است؛ بنابراین در صورت صحت این ارقام، می‌توان انتظار قیمت پایین‌تری را در دیگر نقاط اروپا داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات