طرح جدید پیش فروش سایپا از فردا آغاز می شود

دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
طرح جدید پیش فروش محصولات گروه سایپا از فردا آغاز خواهد شد و تا پایان ظرفیت فروش ادامه دارد.
تبلیغات

گروه خودروسازی سایپا جهت تنظیم و مدیریت بازار و همچنین صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، پیش فروش جدید محصولات خود را از صبح روز سه‌شنبه ۱۰ مهر ماه ۹۷ به صورت اینترنتی آغاز می‌کند و این طرح تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این طرح، خودروهای متنوع گروه سایپا با موعد تحویل‌ متنوع عرضه شده است تا از این طریق، رضایت مشتریان و متقاضیان فراهم شود.

بر اساس این خبر، سیاست گروه خودروسازی سایپا فروش خودرو به مصرف کننده نهایی است؛ لذا در این راستا و در فرایند ثبت‌نام اینترنتی، داشتن سن قانونی ۱۸ سال در زمان ثبت‌نام الزامی خواهد بود و خریداران بر اساس کد ملی ثبت‌نام خواهند شد و هر کد ملی می‌تواند یک محصول از گروه خودروسازی سایپا خریداری کند. طبق سایت رسمی سایپا، این طرح شامل فروش محصولات خانواده‌های X100 و X200، آریو و وانت نیسان زامیاد می‌شود.

مدل

پیش‌پرداخت (تومان)

ارسال دعوت‌نامه

سایپا 131

۱۱ میلیون

هفته چهارم اردیبهشت ۹۸، هفته چهارم خرداد ۹۸

سایپا 131

۱۱ میلیون

 هفته چهارم تیر ۹۸

سایپا 151

۱۱ میلیون

هفته چهارم اسفند ۹۷، هفته چهارم اردیبهشت ۹۸، هفته چهارم خرداد ۹۸، هفته چهارم تیر ۹۸

تیبا بنزینی

۱۴ میلیون

هفته چهارم اردیبهشت ۹۸، هفته چهارم خرداد ۹۸، هفته چهارم تیر ۹۸

تیبا 2

۱۵ میلیون

هفته چهارم اردیبهشت ۹۸، هفته چهارم خرداد ۹۸، هفته چهارم تیر ۹۸

ساینا

۱۵ میلیون

هفته چهارم اردیبهشت ۹۸، هفته چهارم خرداد ۹۸، هفته چهارم تیر ۹۸

آریو اتوماتیک

۳۰ میلیون

هفته چهارم بهمن ۹۷، هفته چهارم اسفند ۹۷

نیسان بنزینی

۱۹ میلیون

هفته چهارم آبان ۹۷، هفته چهارم اسفند ۹۷، هفته چهارم اردیبهشت ۹۸، هفته چهارم خرداد ۹۸، هفته چهارم تیر ۹۸

نیسان دوگانه

۲۱ میلیون

هفته چهارم آبان ۹۷، هفته چهارم آذر ۹۷،، هفته چهارم دی ۹۷،هفته چهارم بهمن ۹۷، هفته چهارم اسفند ۹۷، هفته چهارم اردیبهشت ۹۸، هفته چهارم خرداد ۹۸، هفته چهارم تیر ۹۸

از جمله این خودروها می‌توان به پراید، تیبا، ساینا، آریو AT و وانت نیسان اشاره کرد. سود مشارکت ۱۵ درصد و انصراف ۱۲ درصدی برای طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا در نظر گرفته شده است. در این طرح مبالغ پیش فروش ۱۱ میلیون تومان (برای انواع مختلف پراید)، ۱۴ میلیون تومان برای تیبا، ۱۵ میلیون تومان برای تیبا هاچ‌بک، ۱۵ میلیون تومان برای ساینا، ۳۰ میلیون تومان برای آریو AT، و مبالغ ۱۹ و ۲۱ میلیون تومان به ترتیب برای وانت نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز قابل پرداخت خواهد بود. قیمت خودروها مطابق با قیمت روز این شرکت محاسبه می‌شود و مابقی در زمان تحویل دعوتنامه از مشتری دریافت خواهد شد.

همچنین افرادی که طی ۱۸ ماه گذشته از محصولات گروه خودروسازی سایپا خریداری کرده باشند، مجاز به ثبت نام نخواهند بود؛ علاوه بر این مشتریانی که در ثبت‌نام اخیر شرکت ایران خودرو موفق به ثبت‌نام شده‌اند، امکان ثبت‌نام ندارند. مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی www.saipacorp.com یا نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات