رینگ از دوربین‌ها و چراغ‌های امنیتی جدید رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Ring از دوربین‌های جدید با قابلیت تشخیص حرکت و پنل شارژ خورشیدی و چراغ‌های امنیتی رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت Ring روز گذشته در جریان نمایشگاه CES از اکوسیستم کامل امنیت خانگی و سری کامل دوربین‌های مداربسته‌ی داخلی و بیرونی رونمایی کرد.

دوربین Stick Up Cam که توسط باتری تغذیه می‌شود، شارژ خود را از پنل شارژ خورشیدی ساخت شرکت رینگ تأمین می‌کند. این دوربین در برابر انواع شرایط آب‌و‌هوایی مقاوم است و قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و فضای بیرونی را دارد. پشتیبانی از فرمت فول HD، صدای دوسویه و حسگرهای مادون قرمز حساس به حرکت با قابلیت تشخیص موقعیت از ویژگی‌های این دوربین امنیتی هستند.

نسخه‌ی Elite از دوربین فوق نیز در هر دو محیط داخلی و بیرونی کار می‌کند؛ اما به جای استفاده از باتری، از آداپتور استاندارد تغذیه می‌شود و قابلیت اتصال به اترنت دارد. در سایر قابلیت‌های ذکرشده تفاوتی بین دو مدل وجود ندارد.

دوربین امنیتی رینگ

محصول دیگر معرفی‌شده Ring Beams است؛ چراغ‌های هوشمندی که حاصل تصاحب شرکت Mr Beams توسط رینگ هستند. این چراغ‌ها برای استفاده در فضای خارجی طراحی شده‌اند و یک چراغ شب، یک حسگر تشخیص حرکت، چراغی که برای روشنایی پیاده‌رو و یک چراغ برای نور موضعی را شامل می‌شوند. چراغ‌های رینگ بیمز از طریق اپلیکیشن رینگ با تمام دوربین‌های امنیتی رینگ و زنگ‌های این شرکت یکپارچه می‌شوند.

چراغ‌های امنیتی Ring Beams

رینگ اعلام کرده است که این محصولات امنیتی را تا پایان فصل جاری راهی بازار خواهد کرد. سیستم امنیتی رینگ ۱۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است که این قیمت تعدادی لوازم جانبی را نیز شامل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات