سامیانگ از لنز ۱۴ میلی‌متری با F2.8 برای دوربین‌های فول‌فریم کانن رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامیانگ امروز از اولین لنز مجهز به فوکوس خودکار خود رونمایی کرد که مخصوص مانت دوربین‌های فول‌فریم کانن تولید شده است.
تبلیغات

شرکت سامیانگ به تولید لنز‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه شهرت دارد. اما بزرگ‌ترین کمبود لنز‌های این شرکت، عدم تجهیز به موتور فوکوس خودکار بود. حال این شرکت کره‌ای برای اولین بار لنز مجهز به سیستم فوکوس خودکار خود را برای دوربین فول‌فریم کانن معرفی کرده است. 

لنز جدید ۱۴ میلی‌متری و F2.8 سامیانگ، از ترکیب ۱۵ المان در ۱۰ گروه ایجاد شده است که شامل ۷ لنز اپتیک برای افزایش حداکثر کیفیت تصویر می‌شود. این لنز فشرده تنها ۴۸۵ گرم وزن دارد و در کنار تجهیز به سیستم فوکوس خودکار داخلی، در برابر شرایط بد آب‌و‌هوایی نیز مقاوم است.

لنز 14 میلی متری سامیانگ samyang

بخش روابط عمومی سامیانگ در خصوص لنز جدید این شرکت گفت:

جدید‌ترین لنز واید سامیانگ، کیفیت بالای محصولات این برند را در کنار سیستم فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق فراهم می‌کند. در بخش اپتیک، لنز جدید سامیانگ از ۱۵ لنز در ۱۰ گروه که شامل ۷ لنز اپتیک مخصوص می‌شوند، بهره می‌برد. این ۷ لنز مخصوص از ۲ نمونه‌ی اسفریکال یا غیرکروی، چهار نمونه‌ی فوق انکساری و یک نمونه‌ با پراکنش بسیار اندک تشکیل شده‌اند که کمک زیادی به کاهش انحراف و ناموزون شدن سوژه در کنار افزایش شفافیت آن می‌کند. این لنز تصویری بی‌نقص و بدون هرگونه انحراف و اعوجاج از مرکز تا زاویه‌ی ۱۱۶.۶ درجه‌ی نمای لنز اراپه‌ می‌دهد. اما مهم‌ترین بخش لنز جدید سامیانگ، وزن اندک آن در کنار تجهیز به سیستم فوکوس خودکار است که امکان فوکوس روی سوژه در کمترین زمان، بدون صدا و دقت بالا فراهم می‌کند. 

لنز واید ۱۴ میلی‌متری و F2.8 سامیانگ از ماه آینده و با قیمت ۶۵۰ پوند به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات