ایسوس ذن فون مکس پلاس با قابلیت تشخیص چهره و قیمت ۲۲۹ دلار در فوریه عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند جدید ایسوس به نام ذن فون مکس با نسبت تصویر نمایشگر ۲:۱، باتری ۴۱۳۰ میلی‌آمپر ساعت و قیمت ۲۲۹ دلار در ماه فوریه عرضه خواهد شد.
تبلیغات

ایسوس امروز در جریان نمایشگاه CES 2018، قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی هوشمند جدید ذن‌فون مکس پلاس (M1) را اعلام کرد. این گوشی از نمایشگر ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ پیکسل، بدنه‌ی فلزی، تراشه‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750T با واحد پردازش گرافیکی T860 بهره می‌برد.

ایسوس اعلام کرده است که این گوشی از ماه فوریه و با قیمت ۲۲۹ دلار در آمریکای شمالی قابل خرید خواهد بود. این قیمت شامل مدل پایه‌ی گوشی با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت می‌شود. ایسوس نسخه‌ی دیگری نیز با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت برای برخی بازارها در نظر گرفته است.

ایسوس ذن‌فون مکس پلاس نخستین عضو خانواده‌ی ذن‌فون محسوب می‌شود که از قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی برخوردار است. علاوه بر این، یک سنسور اثر انگشت نیز به‌عنوان گزینه‌ای مطمئن‌تر در قسمت پشت گوشی در نظر گرفته شده است.

دیگر مشخصات این گوشی شامل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل، دوربین دوگانه‌ی اصلی با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسل و یک سنسور عریض ۱۲۰ درجه‌ای ۸ مگاپیکسل، وای‌فای 802.11b/g/n، بلوتوث نسخه‌ی ۴ و مودم نسل چهارم کت ۶ می‌شود.

ذن‌فون مکس پلاس همچنین از یک درگاه میکرو یواس‌بی، شکاف کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، جک هدفون و شکاف دوگانه‌ی سیم‌کارت برخوردار است. انتظار می‌رود این گوشی با اندروید نسخه‌ی ۷ (نوقا) عرضه شود.

Asus Zenfone Max Plus
 Asus Zenfone Max Plus
 Asus Zenfone Max Plus
 Asus Zenfone Max Plus
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات