ایسوس زنفون مکس پلاس (M1) با نمایشگر کشیده ۵.۷ اینچی معرفی شد

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس از گوشی جدیدی با نام زنفون مکس پلاس (M1) رونمایی کرده که اولین مدل از سری زنفون با صفحه‌نمایش ۱۸:۹ است.
تبلیغات

یکی از تِرِندهای مرسوم در بازار گوشی‌ هوشمند، عرضه محصولات مجهز به نمایشگر ۱۸:۹ است. سازندگان با استفاده از نسبت تصویر ۲ به ۱، می‌توانند محصولاتی با نمایشگرهای بزرگ‌تر و ابعاد کوچک ارائه دهند.

 شرکت تایوانی ایسوس نیز یکی از سازندگانی محسوب می‌شود که اخیراً به استفاده از نمایشگر کشیده علاقه نشان داده است. پس از رونمایی از اولین گوشی این شرکت با نام Pegasus 4S که نمایشگر ۱۸:۹ دارد، تایوانی‌ها امروز محصول جدیدی از سری زنفون معرفی کرده‌اند که با صفحه‌نمایش کشیده ارائه می‌شود. گوشی جدید زنفون مکس پلاس (M1) اولین گوشی ایسوس از سری زنفون به‌شمار می‌رود که چنین قابلیتی دارد.

ایسوس زنفون مکس

با وجود رونمایی رسمی شرکت سازنده از Zenfone Max Plus M1، هنوز مشخص نیست این مدل چه زمانی و با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌حال، مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید زنفون مکس پلاس (M1) اعلام شده است. این مدل میان‌رده، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰ به همراه دارد که رابط‌ کاربری ZenUI 4.0 روی آن اجرا می‌شود.

مطابق با روندی که ایسوس برای دیگر محصولات خود در پیش گرفته است، میان‌رده جدید این سازنده در دو مدل در دسترس قرار خواهد گرفت؛ نسخه‌ی پایه آن با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و یک مدل دیگر آن با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار می‌گیرد.

ایسوس زنفون مکس

تراشه مدیاتک 6750T مدیاتک با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده‌‏ی زنفون مکس پلاس (M1) است و مقدار حافظه رم ‌که پیش‌تر به آن اشاره شد، اجرای برنامه‌های مختلف را به‌صورت هم‌زمان امکان‌پذیر خواهد کرد.

باتری این دستگاه ۴۱۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توجه به دارا بودن صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن +FHD (یا ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) مدت‌زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد. صفحه‌نمایش این گوشی دارای پوشش شیشه‌ای ۲.۵ بعدی است.

ایسوس زنفون مکس

یکی‌دیگر از قابلیت‌های گوشی جدید زنفون مکس پلاس (M1)، دوربین اصلی دوگانه است؛ دو سنسور ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی انتخاب شده‌ که فلاش LED، عکاسی در محیط‌هایی با نور نامناسب را امکان‌پذیر خواهد کرد. برای عکاسی سلفی به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر دسترسی دارید که البته از فلاش LED مجزا استفاده نمی‌کند.

شرکت سازنده با توجه به ارائه این گوشی با نمایشگر کشیده و حاشیه‌های باریک، تصمیم گرفته است دکمه‌ی هوم را حذف کند؛ به همین جهت، زنفون مکس پلاس (M1) از دکمه‌های نرم‌افزاری بهره می‌برد و حسگر اثرانگشت آن به پنل پشتی فلزی انتقال یافته است. باید اشاره کرد که این مدل، در حال‌ حاضر در روسیه معرفی شده است و احتمالاً به‌صورت گسترده به فروش نخواهد رسید؛ با این حال، انتظار می‌رود اولین گوشی ایسوس با صفحه‌نمایش کشیده از سری زنفون در برخی از بازارها ارائه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات