مایمانو هدفون +Clik با قابلیت ترجمه‌ی ۳۷ زبان را به CES آورد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مایمانو از فرصت استفاده کرده و +Clik را به‌عنوان یک هدفون با قابلیت ترجمه‌ی زنده به CES آورده است.
تبلیغات

مدل‌های اولیه‌ی هدفون +Clik مدت‌ها است که در رسانه‌ها خبرساز شده‌اند و حالا نمونه‌ی قابل استفاده و نهایی آن در نمایشگاه CES حضور پیدا کرده‌ است. این هدفون‌ هوشمند قادر به ترجمه‌ی زنده ۳۷ زبان است؛ با این تفاوت که این کار وابستگی کمتری نسبت به رقبا به اپلیکیشن دارد. قابلیت ترجمه‌ی زنده، پیش از این توسط برگی و گوگل به کار گرفته شده است؛ اما هر دو مورد ذکرشده بیشتر نقش واسط را برای عملیات ترجمه انجام می‌داند. هدفون‌ جدید مایمانو همانند دو رقیب خود به اپلیکیشن برای انجام وظیفه‌اش نیازمند است؛ با این تفاوت که یک پله به ترجمه‌ی بدون نیازمند به اپلیکیشن نزدیک‌تر شده است. در صورتی که برنامه‌ی تولید این محصول به‌خوبی پیش برود، تا ماه مارس ۲۰۱۸ شاهد ورود این هدفون‌ به بازار خواهیم بود.

clik

ترجمه در +Clik با ترکیب فعالیت اپلیکیشن، فضای ابری و پردازنده‌ی اختصاصی در نظر گرفته‌شده برای آن صورت می‌گیرد. طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط وب‌سایت انگجت، این هدفون‌ در ترجمه‌ی دقیق زبان انگلیسی به چینی موفق ظاهر شد؛ با این حال عکس این ترجمه با دقت کمتری صورت گرفته؛ البته این مسئله ممکن است به شرایط خاص سالن نمایشگاه یا مشکل در ارتباط مرتبط باشد. در نسخه‌ی به نمایش درآمده در CES امسال، برای انجام عملیات ترجمه به دو گوشی هوشمند و این هدفون‌ نیاز است؛ با این حال مایمانو اعلام کرد که برای استفاده از نسخه‌ی نهایی تنها به یک گوشی نیاز خواهد بود.

همانند نمونه‌های برگی، +Clik برای برقراری ارتباط بین دو گوشی هدفون از NFMI استفاده می‌کند؛ این نوع ارتباط قابل اطمینان‌تر از بلوتوث است. خوشبختانه بررسی‌های اولیه حاکی از آن هستند که این هدفون‌ کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهد؛ بیس مناسب و شفافیت صدا در فرکانس‌های متوسط و بالا همان چیزی است که مسئولین مایمانو پیش از این قول آن را به علاقه‌مندان داده‌اند.

clik

علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را برای دریافت در ماه مارس با قیمت ۲۳۹ سفارش دهند؛ این قیمت پس از زمان عرضه به ۳۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. محفظه‌ی مخصوص شارژ نیز همراه این هدفون‌ها در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که خوشبختانه در این محفظه، قابلیت شارژ گوشی شما را نیز خواهد داشت. به ادعای مایمانو این هدفون‌ها با یک بار شارژ نزدیک به شش ساعت شارژدهی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات