شرایط فروش برلیانس با موتور 1650 سی‌سی اعلام شد

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به مناسبت دهه‌ی فجر، محصولات برلیانس سری H300 ،H200 و برلیانس کراس C3 با موتور ۱۶۵۰ سی‌سی و گیربکس جدید تولید و به مشتریان سایپا عرضه خواهد شد.
تبلیغات

رضا سبکروح، قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا، به خبرنگاران گفت:

گروه خودروسازی سایپا برنامه‌ریزی مناسبی جهت حفظ و افزایش سهم خود از بازار خودرو کشور طراحی کرده که عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید بخشی از این برنامه‌ها است. از ابتدای اسفندماه سال جاری محصولات برلیانس سری 300 و برلیانس کراس با موتور ۱۶۵۰ سی‌سی و گیربکس جدید تولید و به مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

سبکروح با بیان این مطلب که پارس خودرو با همکاری برلیانس و شرکت کره ای هیوندایی پاورتک آزمایش‌ها و تحقیقات فراوانی در خصوص موتور و گیربکس انجام داده‌ است، تصریح کرد:

موتور و گیربکس جدید با آب و هوای کشور منطبق شده و تمام استانداردهای مربوطه را با موفقیت کسب کرده و این موتور منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است.

فروش ویژه برلیانس سری 300 و برلیانس کراس، از ساعت ۱۰ روز یک‌شنبه مورخ ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و نمایندگی‌های مجاز سایپا آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. هموطنان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات ثبت نامی سایپا، آخرین آگهی پیش‌فروش رسمی این شرکت را از این آدرس مشاهده کنند.

Brilliance H230  برلیانس

بر این اساس، برلیاس H220 گیربکس دستی با رینگ فولادی و آلومینیوم، به ترتیب با قیمت قطعی ۳۹.۹ میلیون تومان و ۴۰.۹ میلیون تومان، با موعد تحویل ۳۰ روزه پیش‌فروش می‌شود. برلیانس کراس اتوماتیک هم ۵۷.۵ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

بر لیانس   /  Brilliance H330

برای محصولات گروه H300، شامل H330 و H320، موعد تحویل فروردین و اردیبهشت ۹۷ تعیین شده است. تقریبا تمامی خودروهای ثبت نامی سایپا به مناسبت دهه‌ی فجر ۹۶، مثل مدل‌های مختلف برلیانس، خانواده‌ی تندر ۹۰ و ساندرو، قابلیت خرید با اقساط ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۶ ماهه همراه تسهیلات ۱۵ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات