زوم‌اپ: InsWall؛ گلچین زیباترین پس‌زمینه‌های موبایل در اپلیکیشنی واحد

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
انتخاب پس‌زمینه‌ی مناسب تأثیر به‌سزایی در زیبایی دستگاه و بهبود تجربه‌ی کاربری دارد. در این قسمت از زوم‌اپ قصد داریم اپلیکیشنی را معرفی کنیم که علاوه بر پس‌زمینه، ویژگی‌ خاص و جذابی را ارائه می‌کند.
تبلیغات

از لحاظ وفور اپلیکیشن‌های مربوط به پس‌زمینه، سیستم‌عامل اندروید چندین قدم از سیستم‌عامل رقیب، یعنی iOS‌ جلوتر است. InsWall یکی از اپلیکیشن‌های جذاب و خاصی است که کاربران اندروید از آن بهره‌مند هستند و علاوه‌بر امکان دانلود تصاویر پس‌زمینه‌ی زیبا، وجود بخشی با نام شخصی‌سازی (Personalization)، ویژگی منحصر به‌فردی است که این اپلیکیشن را از سایر برنامه‌های مشابه جدا می‌کند، اما پیش از اینکه به بخش شخصی‌سازی بپردازیم، ابتدا ویژگی‌های پس‌زمینه‌محور این اپلیکیشن را به شما معرفی می‌کنیم.

باتوجه به این مورد که تمامی تصاویرِ این اپلیکیشن به‌صورت دست‌چین انتخاب شده‌اند، نباید انتظار وجود هزاران تصویر در هر دسته‌بندی‌ را داشته باشید. هدف سازندگان InsWall‌ کاملاً مشخص است؛ کیفیت به جای کمیت! تصاویر این اپلیکیشن از کیفیت و زیبایی زیادی برخوردار هستند و بی‌شک دسته‌بندی‌های متنوع آن رضایت هر کاربری را جلب می‌کند.

یکی از دسته‌بندی‌های جذاب این اپلیکیشن، دسته‌بندی Device است. در این دسته‌بندی می‌توانید به تصویر زمینه اصلی گوشی‌های پرچمدار مطرحی چون آیفون ۱۰، پیکسل ۲، گلکسی اس ۸ و... دسترسی داشته باشید.

inswall

اما همانطور که پیش‌تر گفته شد، جذاب‌ترین بخش متعلق به قسمت شخصی‌سازی است. این قسمت شامل طرح‌های مختلف کاربران است که با استفاده از آیکون‌پک، تصویر زمینه و ویجت، جلوه‌ی جذابی را به صفحه‌ی خانگی دستگاه‌تان می‌بخشد.

می‌توانید با دانلود تمام پیش‌نیازهای طرح مورد پسندتان، دقیقاً همان‌ طرح را به گوشی‌ همراه خود بیاورید و از تفاوت‌ها لذت ببرید. در این بین گزینه‌ای برای دانلود تمامی پیش‌نیازها در قالب فایلی بک‌آپ وجود دارد که برای استفاده از آن باید اپلیکیشن را به نسخه‌ی پریمیوم ارتقاء دهید، اما اگر قصد ندارید هزینه‌ کنید، می‌توانید با دانلود پیش‌نیازها به صورت جداگانه، خودتان صفحه‌ی خانگی را تزیین کنید.

inswall

در صفحه‌ی مربوط به این اپلیکیشن در گوگل‌پلی آمده است:

دنیایی از شخصی‌سازی را با این تصاویر زمینه‌ی باورنکردنی تجربه کنید. ما آن‌ها را از بهترین‌ها جمع‌آوری کردیم تا صفحه‌نمایش دستگاه‌تان بهترین را نمایش دهد. هر‌آنچه که از شخصی‌سازی رایگان تلفن هوشمندتان انتظار دارید، [با InsWall] تجربه کنید.دسته‌بندی‌های در دسترس:🌑 تصاویر زمینه امولد🐉 تصاویر زمینه انیمه🚘 تصاویر زمینه خودرو📱 تصاویر زمینه‌ پرچمدار‌ها🎮 تصاویر زمینه بازی👸 تصاویر زمینه دخترانه🏆 تصاویر زمینه ابر قهرمان‌ها⛅ تصاویر زمینه مینیمال🌄تصاویر زمینه مناظر💻 تصاویر زمینه 4K و عریض

این اپلیکیشن تاکنون توانسته بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار بار دانلود و نصب شود؛ همچنین از بین ۵۰۳۳ نفر رأی‌دهنده، اپلیکیشن InsWall‌ توانسته به امتیاز ۴.۷ دست پیدا کند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات