اسپاتیفای محتوای بصری را به سرویس خود اضافه می‌کند

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اسپاتیفای در آستانه‌ی عرضه‌ی اولیه‌ی سهام، محتوای بصری را به سرویس خود اضافه کرد.
تبلیغات

اسپاتیفای، شرکت نام‌آشنای فعال در عرصه‌ی استریم موسیقی، قابلیتی به سرویس خود اضافه کرد که به کاربران اجازه‌ی مشاهده‌ی داستان‌، خبر و سایر انواع محتوا را در قالب تصاویر، ویدیوها و متون می‌دهد. سوئدی‌ها اعلام کردند که به‌موجب این قابلیت، در آستانه‌ی عرضه‌ی عمومی سهام شرکت، درصدد گسترش فعالیت‌های خود به زمینه‌‌هایی فراتر از موسیقی هستند.

بر اساس آنچه در پست اخیر اسپاتیفای در بلاگ رسمی این شرکت منتشر شده است، قابلیت جدید سرویس اسپاتیفای، «اسپات‌لایت» نام دارد و محتوای آن از سرویس‌هایی نظیر BuzzFeed ،News ،Cheddar و Crooked Media گرفته خواهد شد. طبق اعلام اسپاتیفای، محتوای به‌ نمایش درآمده در اسپات‌لایت موضوعاتی نظیر اخبار، فرهنگ عامه، ورزش و سیاست را در بر خواهد گرفت و در قالب یک پلی‌لیست در دسترس تمام ۷۰ میلیون مشترک اسپاتیفای خواهد بود.

به گزارش رویترز، اسپاتیفای اخیرا با رگولاتوری‌های آمریکا برای آغاز عرضه‌ی عمومی سهام خود وارد مذاکره شده است و عرضه‌ی مستقیم سهام را از نیمه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات