اولین شارژر بی سیم Qi با پشتیبانی از لایتنینگ معرفی شد

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت LXORY اولین شارژر بی‌سیم Qi با درگاه ورودی لایتنینگ را معرفی کرده که با قیمت نزدیک به ۳۰ دلار آماده‌ی فروش شده است.
تبلیغات

تولید شارژرهای بی‌سیم اصلی‌ترین زمینه‌ی فعالیت شرکت LXORY محسوب نمی‌شود؛ با این حال این شرکت اولین شارژر بی‌سیم مجهز به درگاه ورودی لایتنینگ را عرضه کرده است. شارژرهای بی‌سیم دیگر موجود در بازار از درگاه‌ی میکرو یو‌اس‌بی، یو‌اس‌بی نوع C یا درگاه اختصاصی خود برای اتصال به منبع برق استفاده می‌کنند. این محصول جدید که «LXORY Dual Wireless Charging Pad» نام دارد، از اتصال‌دهنده‌ی اختصاصی لایتنینگ اپلپ نیز به‌عنوان ورودی استفاده می‌کند. مجهز شدن این شارژر به چنین قابلیتی، به این معنی است که دارندگان آیفون‌های اپل نیازی به خرید کابل جدید میکرو یو‌اس‌بی برای اتصال پد شارژ خود به منبع برق نیستند.

lxory wireless charger

پد شارژ LXORY در کنار ورودی لایتنینگ از دو ورودی MicroUSB و USB-C نیز پشتیبانی می‌کند و این به معنی پشتیبانی ساده‌تر از طیف وسیع‌تری از کاربران است. این پد شارژ جدید در کنار شارژ بی‌سیم دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از Qi، یک خروجی USB-A نیز برای شارژ کردن از طریق کابل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

lxory wireless charger

البته پد شارژ جدید LXORY خالی از مشکل  نیست. اولین نکته‌ای که پس از خرید این پد شارژ توجه شما را به خود جلب می‌کند، همراه نداشتن آداپتور دیواری برای اتصال به پد است. دومین مشکل این پد، خروجی پنج واتی هر کدام از پدهای شارژ است؛ این محدودیت به آن معنا است که کاربر قادر به استفاده از شارژ بی‌سیم سریع سامسونگ و اپل نخواهد بود؛ زیرا این کار نیازمند توان خروجی ۷.۵ و ۹ واتی است. نکته‌ی منفی دیگر این پد شارژ، فقدان تأییدیه‌ی MFI اپل است که کیفیت این محصول را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

lxory wireless charger

پد شارژ دوگانه‌ی LXORY با قیمت حدودی ۲۸ دلار هم‌ اکنون در اختیار علاقه‌مندان است. این قیمت برای یک پد دوگانه با چنین درگاه‌هایی مناسب به نظر می‌رسد؛ البته در صورتی که کاربر با سرعت پایین‌تر شارژ آن نسبت به نمونه‌های رسمی کنار بیاید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات