ساعت مکانیکی جدید ریسنس با گوشی‌ هوشمند سازگاری دارد

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین ساعت ریسنس با تلفیقی از امکانات ساعت‌ هوشمند و کلاسیک، تجربه متفاوتی در اختیار کاربرانی که تمایل به استفاده از ساعت‌های کلاسیک دارند، قرار می‌دهد.
تبلیغات

بسیاری از ساعت‌های هیبریدی تنها شباهت اندکی با ساعت‌های کلاسیک دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به داشتن ساعت مکانیکی دارید، باید قید امکانات راحتی را که ساعت‌های هوشمند ارائه می‌دهند بزنید. اما ظاهرا ریسنس (Ressence) قصد دارد این قابلیت را در قالب ساعت جدید خود به نام مدل مفهومی e-Crown معرفی کند. این ساعت که با کمک تونی فادل، بنیانگذار Nest طراحی شده است، تنها همان بار اول که زمان را تنظیم می‌کنید، نیاز به اعمال تنظیمات خواهد داشت. پس از آن اپلیکیشن آیفون که با این ساعت سازگاری دارد، آن را به‌صورت اتوماتیک با یکی از دو مناطق زمانی تنظیم می‌کند.

چنانچه ذخایر انرژی این ساعت به اتمام برسد، تا زمانی که خودتان تمایل نداشته باشید، مجبور نیستید از مکانیزم قدیمی تنظیمات برای بازگردانی انرژی آن استفاده کنید؛ فقط کافی است ضربه کوچکی روی ساعت وارد آورید.

در طراحی این ساعت از هر دو انرژی جنبشی و خورشیدی برای حرکت عقربه‌ها استفاده شده است و حتی زمانی که باتری آن به کم‌تر از ۵۰ درصد برسد، به‌صورت خودکار قادر به دریافت انرژی خورشیدی خواهد بود.

البته شما در حال حاضر امکان خرید این ساعت را نخواهید داشت. همانطور که از واژه «مفهومی» مشخص است، این ساعت تنها جهت نمایش فناوری به کار گرفته‌شده، تولید شده است. هرچند ریسنس قصد دارد نسخه دوم از این محصول را در سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند. این ساعت به‌خوبی می‌تواند آینده ساعت‌های مکانیکی را به تصویر بکشد.

شاید برخی سازنده‌ها هنوز تمایل به تنظیم دستی ساعت‌های خود داشته باشند؛ اما شرکت فوق همگام‌سازی این ساعت با گوشی هوشمند را برای افرادی که یک نسل با این دستگاه‌ها سر کرده‌اند، میسر می‌سازد. کاربران می‌توانند بدون این‌که نگران به اتمام رسیدن شارژ باتری دستگاه خود باشند یا ظاهر ساعت را قربانی عملکرد آن کنند، از کار با آن لذت ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات