جیمی آیوین ترک اپل را تکذیب کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جیمی آیوین، مدیر اپل موزیک که چندی پیش شایعاتی مبنی بر خارج شدن وی از پل مطرح شده بود در اظهار نظری رسمی این موضوع را تکذیب کرد.
تبلیغات

جیمی آیوین که در روزهای اخیر شایعه شده بود قصد دارد اپل را ترک کند، اعلام کرده که وی به اپل وفادار است و برنامه‌ای برای ترک این کمپانی ندارد.

وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

من کاملا به کارهایی که ادی کیو، تیم کوک و اپل از من می‌خواهند تا انجام دهم، پایبند هستم و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا در هر مکان و به هر نحوی به اپل در مسیر پیشرفت کمک کنم.

چندی پیش اخباری منتشر شده بود که از ترک اپل توسط آیوین در ماه آگوست حکایت داشت. براساس اطلاعات ارائه شده وی در ماه آگوست سهام قابل فروشی را به ارزش یک میلیارد دلار در اختیار خواهد داشت.

آیوین در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

بخشی از سهام متعلق به من وجود دارد که امکان در اختیار گرفتن و فروش آن در ماه آگوست ممکن می‌شود، اما این چیزی نیست که من به آن فکر می‌کنم. نکته‌ی جالب این است که من قراردادی با اپل ندارم که در ماه آگوست به پایان برسد. ما قول و قرارهایی با یکدیگر داشته‌ایم و تمام آن‌ها به انجام رسیده است. نکته اینجاست که من به مدیران اپل وفادار هستم. اپل را دوست دارم و همچنین واقعا به موزیسین‌ها علاقمند هستم. همین احساسات باعث شد تا اخبار منتشر شده در رابطه با ترک اپل باعث آزردگی من شود. اخبار به گونه‌ای منتشر شد که گویا همه چیز در رابطه با پول است.

اپل موزیک با رهبری آیوین در حال رشد بوده و روزهای خوبی را سپری می‌کند. براساس آخرین آمار ارائه شده این سرویس هم اکنون بیش از ۳۰ میلیون کاربر دارد و آیوین انتظار دارد تا این رشد در آینده نیز تداوم داشته باشد.

آیوین اعلام کرده که مرحله‌ی بعدی از همکاری با اپل توسعه‌ی سرویس‌های استریم این کمپانی است. اشاره‌ی آیوین به راه‌اندازی سرویس استریم ویدیویی نظیر آن چیزی است که نتفلیکس ارائه می‌کند. آیوین با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های چند میلیارد دلاری انجام شده توسط سایر کمپانی‌ها در خصوص ساخت محتوای ویدیویی اختصاصی به این نکته اشاره کرده که اپل نیز در نظر دارد تا طی سال جاری میلادی نزدیک به یک میلیارد دلار در این حوزه‌ سرمایه‌گذاری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات