تکمیل مرکز همایش استیو جایز در آخرین ویدیو از اپل پارک

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی یک هفته مانده تا زمان رونمایی از نسل جدید آیفون، ویدیوی ضبط‌شده با یک پهپاد از اپل پارک، نشان از تکمیل مرکز همایش استیو جابز دارد.
تبلیغات

اپل سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار رونمایی خواهد کرد. کاپرتینویی‌ها پس از ارسال دعوت‌نامه‌ی مراسم ۱۲ سپتامبر (۲۰ شهریور) اعلام کردند که این گوشی هوشمند را در مرکز همایش استیو جابز که در اپل پارک یا مقر جدید اپل واقع است، رونمایی خواهند کرد. حال جدیدترین ویدیوی ثبت‌شده با استفاده از پهپاد از مرکز همایش استیو جابز، نشان از این دارد که ساخت این سالن کامل شده است.

نکته‌ای که در مورد مقر جدید اپل و ساختمان مرکز همایش‌های اپل باید اشاره کرد، شتابی است که در ساخت آن وجود دارد. نگاهی به ویدیوی جدید و مقایسه‌ی آن با ویدیوهای دو هفته پیش، نشان از این دارد که پیشرفت ظاهری بسیار خوب است؛ به‌طوری‌که در بیرون از ساختمان اصلی که شبیه به فضاپیما طراحی شده، خبری از ماشین‌آلات ساختمانی نیست و حتی در برخی طبقات می‌توان میزهای مربوط به کارکنان این کمپانی را مشاهده کرد که نشان از کار روی دکوراسیون دارد. با توجه به ویدیوی جدید مشخص است که کار ساختمانی به‌صورت کامل تمام شده است. در ویدیوی جدید می‌توان مشاهده کرد که حتی اقدامات مورد نیاز برای فضای سبز نیز نهایی شده و پوشش حوضچه‌ی وسط ساختمان دایره شکل برداشته شده است.

همان‌طور که در این ویدیو می‌توان به‌وضوح مشاهده کرد، کارگران ساختمانی محوطه‌ی مربوط به سالن استیو جابز را کاملا تخلیه و پاک‌سازی کرده‌اند؛ به‌طوری‌که شماری از کارکنان اپل نیز در این سالن آمد و شد دارند و در جاهایی مستقر شده‌اند. در ویدیوی منتشرشده می‌توان ورودی سالن و دیوارهای شیشه‌ای در طرفین و سقفی از جنس فیبر کربن را مشاهده کرد. درون این لابی شیشه‌ای دو راه‌پله‌ی مارپیچی قرار دارد که حاضران را به سمت مرکز همایش ۱۰۰۰ نفری استیو جابز هدایت می‌کند.

سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده، اپل طی مراسمی که بسیاری در انتظار برگزاری آن هستند از نسل جدید آیفون به مناسبت دهمین سالگرد عرضه این گوشی در کنار محصولات دیگری نظیر اپل واچ با پشتیبانی از LTE و اپل تی‌وی با پشتیبانی از HDR رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات