اکسون ام گوشی تاشوی زد تی ایی اواسط اکتبر معرفی می‌شود

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زد‌تی‌ایی به زودی گوشی تاشویی را با نام Axon M معرفی کند. این گوشی مجهز به دو صفحه نمایش است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد.
تبلیغات

۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) روز پرمشغله‌ای برای زد‌تی‌ایی خواهد بود؛ چرا که از هر دو برند نوبیا و اکسون گوشی‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد در این بین، جذاب‌ترین گوشی Axon M خواهد بود؛ چرا که این گوشی به دو نمایشگر مجهز است؛ نمایشگرهایی که باز می‌شوند و تشکیل یک صفحه نمایش بزرگ را می‌دهند. بر خلاف گلکسی ایکس که احتمالا از یک صفحه نمایش قابل انعطاف بهره می‌برد، ZTE از دو پنل مجزا استفاده خواهد کرد که هر دو رزولوشن فول اچ‌دی را ارائه می‌کنند. این پنل‌ها احتمالا حاشیه‌ی تصویر کمی در نقطه‌ی اتصال خواهند داشت.

این گوشی که اسم رمز آن Axon Multy است بعد از باز شدن سایز صفحه‌ای برابر با ۶.۸ اینچ و رزولوشن ۲۱۶۰x۱۹۲۰ پیکسل پیدا می‌کند. بی‌شک چنین ابعادی برای یک گوشی هوشمند بزرگ است؛ اما این مسئله چندان مشکل‌ساز نخواهد بود. گوشی جدید زدتی‌ایی با تمام این اوصاف قرار است بعد از تا شدن از می‌میکس ۶.۴ اینچی شیائومی کوچک‌تر باشد.

اکسون ام در حالت تاشده، در پنل پشت و جلوی خود، صاحب نمایشگر خواهد بود که در این مورد Meizu Pro 7 را کنار می‌زند و حتی از یوتافون هم پیشی می‌گیرد. چرا که تصویر صفحه‌ی پشتی، برخلاف یوتافون، تصویری تمام رنگی و با رزولوشن بالا است.

اکسون ام در ایالات متحده‌ی آمریکا تحت شبکه‌‌ی AT&T باشد و به قیمت ۶۵۰ دلار به فروش برسد. بر اساس گزارش‌های اخیر، اکسون ام به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا شاید ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. باتری این گوشی ۳۱۲۰ مگاآمپری اعلام شده است که با توجه به داشتن دو صفحه نمایش گنجایش زیادی به نظر نمی‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات