زد تی ای و AT&T به زودی از یک تبلت تاشو با دو نمایشگر رونمایی خواهند کرد

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی زدتی‌ای با همکاری AT&T در حال ساخت یک تبلت تاشو است که از دو نمایشگر بهره می‌برد.
تبلیغات

در گزارشی جدید گفته شده که AT&T و زدتی‌ای به زودی از یک تبلت جدید رونمایی خواهند کرد؛ محصولی که نسبت به تبلت‌های موجود در بازار تفاوت‌های قابل توجهی خواهد داشت.

بنا به گزارش یاد شده، این دو کمپانی در حال ساخت یک تبلت تاشو هستند که به دو نمایشگر مجهز بوده و پس از باز کردن آن با تبلت ۶.۸ اینچی مواجه خواهید شد. در این گزارش همچنین اشاره شده که دستگاه مورد بحث شکل و ظاهری شبیه به گوشی Axo Multy خواهد داشت.

این گزارش از جانب ایوان بلس و در حساب کاربری توییتر وی به آدرس @evleaks منتشر شده است. شایان ذکر است که بلس پیش از این سابقه‌ی بسیار خوبی در افشای اطلاعات فناوری دارد.

بلس با استناد به گفته‌های شخصی که با جزئیات تبلت جدید مورد اشاره آشنایی دارد، مدعی شده که تبلت جدید زدتی‌ای و AT&T حالت افقی خواهد داشت و روی محورهای عمودی‌اش تا خواهد شد. در حالتی که این تبلت در حالت تا شده قرار دارد، دو نمایشگر جداگانه با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در پشت و جلوی آن قرار خواهد گرفت.

اما در حالتی که این محصول در حالت باز قرار داشته باشد، دو نمایشگر آن در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک نمایشگر با ابعاد ۶.۸ اینچ در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر جزئیات کاملی در مورد مشخصات فنی این تبلت در دسترس نیست؛ اما گزارش شده که این دستگاه به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کمپانی کوالکام مجهز خواهد بود. علاوه بر این در گزارش نامبرده اشاره شده که این محصول احتمالا از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد و باتری آن ظرفیتی ۳۱۰۲ میلی آمپرساعتی خواهد داشت.

گزارش شده که AT&T تنها اپراتوری خواهد بود که تبلت جدید مورد اشاره را در آمریکا به فروش خواهد رساند. انتظار می‌رود این محصول از ماه آینده و با قیمت ۶۵۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

نظر شما در مورد تبلت تاشوی AT&T و زدتی‌ای چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات