رقابت تماشایی بزرگ‌ترین مسابقه درگ جهان

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
دوازده خودرو از بهترین‌های جهان، گرد هم آمده‌اند تا در بزرگ‌ترین رقابت مسیر مستقیم سال شرکت کنند.
تبلیغات

اعضای مجله‌ی موتور ترند برای بزرگ‌ترین مسابقه درگ جهان، سراغ دوازده مدل از سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروهای موجود در بازار رفته‌اند. اگرچه تعداد اسب بخار بیانگر میزان قدرت هر خودرو است، اما برنده این مسابقه شاید قدرتمندترین خودروی حاضر  نباشد؛ پس با ما همراه باشید تا برنده بزرگ‌ترین مسابقه درگ دنیا را معرفی کنیم.

اکثر خودروهای موجود در این رقابت از میان خودروهای اسپرت و سوپراسپرت انتخاب شده‌اند؛ اما تعدادی از آن‌ها تا حدودی از این دسته‌بندی فاصله دارند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه عبارتند از لکسوس LC500 با ۴۷۱ اسب بخار ، استون مارتین DB11 با ۶۰۰ اسب بخار ، مرسدس AMG GT R با ۵۷۷ اسب بخار ، مک‌لارن 570GT با ۵۶۲ اسب بخار ، فراری 488 GTB با ۶۶۲ اسب بخار ، پورشه 911 توربو اس با ۵۸۰ اسب بخار ، نیسان جی‌تی‌آر نیسمو با ۶۰۰ اسب بخار و پورشه ۷۱۸ کیمن اس با ۳۵۰ اسب بخار . برای آن‌که جای خودروهای عضلانی در این مسابقه خالی نباشد، کامارو ZL1 1LE با ۶۵۰ اسب بخار و کوروت گرند اسپرت ۴۶۰ اسب بخاری نیز در این رقابت شرکت دارند. امسال مزدا میاتا RF جای خود را به تسلا مدل اس P100D ۶۸۰ اسب بخاری داده است و این خودرو در کنار آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو ۵۰۵ اسب بخاری، تنها خودروهای چهاردر موجود در این رقابت هستند.

این مسابقه در پایگاه هوایی وندنبرگ کلرادو برگزار شد. قدرت خودروهای موجود در این رقابت، مجموعا بیش از ۶۰۰۰ اسب بخار و ارزش آن‌ها، کمی بیش ۱ میلیون دلار  بود. قبل از دیدن ویدیوی این رقابت حدس می‌زنید کدام خودرو برنده رقابت امسال می‌شود؟

آیا حدس شما درست بود یا از نتیجه رقابت شگفت‌زده شدید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات