دریفت تماشایی نیسان 370Z با رانندگی قهرمان جهان

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کریس فورسبرگ که پیش از این سه بار قهرمان دریفت جهان شده است، در ویدئویی هیجان‌انگیز به نمایش مانورهای خود با نیسان 370Z می‌پردازد.
تبلیغات

پیش از آن‌که راننده‌ی حرفه‌ای دریفت و متخصص قفل مخالف (Opposite-lock) یعنی کریس فورسبرگ پشت فرمان بنشیند، رانندگی همراه با کنترل خودرو در شرایط سخت، فراتر از انتظار بود؛ اما پس از نمایش اولین کلیپ اسپرت کن بلاک، راه برای تولید ویدئوهای هیجان‌انگیز و تا حدودی دیوانه‌وار در مسیرهای پرپیچ‌وخم باز شد. آخرین نمایش سرگرم‌کننده‌ی آپوزیت لاک متعلق به کریس فورسبرگ با خودروی نیسان 370Z است و اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم، این ویدئو یکی از بهترین نمونه‌های کنترل دقیق خودرو است که تاکنون دیده‌ایم.

این ویدئو نزدیکی (Proximity) نامیده شده که عبارت کاملا مناسبی است. مکان ضبط فیلم یک کارخانه اسقاط خودروهای فرسوده در لس‌آنجلس آمریکا است و به‌نوعی اشاره به این مطلب دارد که اگر فورسبرگ نتواند خودروی خود را از میان این خودروهای فرسوده عبور دهد و کنترل مناسبی نداشته باشد، زمان اسقاط این خودروی نیسان 370Z هم نزدیک است.

اجازه بدهید که این ویدئو خودش با شما صحبت کند، اما قبل از کلیک کردن روی دکمه‌ی پلی برای تماشای این ویدئو، توجه داشته باشید در لحظاتی که کمتر هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند، بزرگ‌ترین نمایش مهارت و شجاعت توسط راننده اتفاق می‌افتد؛ هر چند ممکن است در نظر بیننده خارق‌العاده نباشند.

نیسان 370Z

وب‌سایت اسپیدهانترز (Speedhunters) با پوشش تصویری این ویدئو در مورد برخی جلوه‌های ویژه مورد استفاده به نکته‌ی جالبی اشاره کرده است، مثل صفحات پر از پودرهای رنگی که فورسبرگ در گوشه‌ی پیچ‌ها با آن‌ها برخورد می‌کند. این صفحات الهام‌گرفته از جشنواره‌ای در هندوستان به نام هولی است؛ در جشنواره‌ی هولی برای گرامیداشت آغاز فصل بهار از پودرهای رنگی استفاده می‌کنند. همچنین پودر رنگی موجود در صفحات با ظاهر اصلاح‌شده‌ی نیسان 370Z تطبیق داده شده بود تا تصاویر جالب‌تری به نمایش گذاشته شود.

شاید خیلی از افراد انتظار داشتند که فورسبرگ این اجرای دریفت را در یک باشگاه ورزشی یا در محیطی مناسب‌تر انجام می‌داد. اما با تماشای این ویدئو هر کسی ناخودآگاه مانورهای تماشایی قهرمان دریفت جهان با خودروی نیسان 370Z را تحسین می‌کند. این یکی از ویدئوهایی است که مطمئنا چند بار تماشا خواهید کرد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات