اختلال در سایت فروش خودرو؛ این‌ بار ساندرو استپ وی

یک‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
داستان تکراری اختلال در سامانه اینترنتی فروش خودروهای ایرانی این بار در طرح پیش‌فروش خودروی رنو ساندرو، باعث نارضایتی علاقه‌مندان شده است.
تبلیغات

در حالی ثبت‌ نام خودروی رنو ساندرو استپ وی، امروز از ساعت ۱۱ صبح آغاز شد که بازهم شاهد داستان تکراری عدم پاسخگویی سامانه ثبت‌نام اینترنتی شرکت سایپا به تقاضای مشتریان، جهت ثبت نام بودیم.

بنا بر اعلام گروه خودروسازی سایپا، مرحله جدید پیش‌فروش خودروی رنو ساندرو از امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه و رأس ساعت ۱۱ صبح آغاز شده است. اما مثل ادوار گذشته، به دلیل اختلال در سامانه آنلاین سایپا، امکان دسترسی به صفحه ویژه فروش این خودرو برای متقاضیان فراهم نشده و عملا هیچ‌کس نتوانسته است ثبت نام خودرو را انجام دهد.

سامانه اینترنتی سایپا

بر اساس شواهد موجود، متقاضیان پس از مراجعه به سامانه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا و پس از تأخیر طولانی در باز شدن صفحه مربوط به خودروی رنو استپ وی، با صفحات متعددی مواجه می‌شوند که در آن‌ها به متقاضیان اعلام می‌شود که در لیست انتظار قرار دارند و تا زمان رسیدن نوبت به آن‌ها، باید صبر کنند. این در حالی است که پس از مدتی تمام صفحات به‌صورت اتوماتیک بسته‌ می‌شود و علاقه‌مندان مجددا به صفحه اول فروش اینترنتی منتقل می‌شوند.

از طرف دیگر بسیاری از علاقه‌مندان پس از مراجعات مکرر به صفحه اصلی و تلاش برای ثبت‌ نام این خودرو، با اخطار بالا بودن ترافیک سایت مواجه شدند و کمتر کسی موفق به ثبت‌نام این خودرو شده است.

سامانه اینترنتی سایپا

این در حالی است که چند روز پیش تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده بود که گروه سایپا تمام مشکلات مربوط به اختلال سایت در زمان ثبت نام خودرو در مراحل پیشین پیش فروش را حل کرده است و این بار هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و تمامی علاقه‌مندان قادر خواهند بود بدون مشکل و در کمترین زمان ممکن، برای خودروی مد نظر خود ثبت‌ نام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات