گوگل لینک آپدیت اندروید 8.0 ارویو را برای گوشی‌های پیکسل و نکسوس منتشر کرد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لینک OTA به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای دستگاه‌های سری گوگل پیسکل و نکسوس به طور عمومی منتشر شد.
تبلیغات

کمپانی گوگل پس از انتشار به‌روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای نسخه‌ی ورایزن گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، حالا لینک دانلود OTA فایل‌های این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند سری پیکسل و نکسوس منتشر کرد. فایل فکتوری ایمیج دستگاه‌های سری نکسوس همچنین به‌طور عمومی در وب‌سایت آپلود شده است. هفته‌ی پیش فایل‌های مورد اشاره فقط برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار گرفت. البته باید اشاره کنیم که به‌روز‌رسانی OTA هفته‌ی قبل فقط برای دستگاه‌هایی که عضو برنامه‌ی آزمایشی اندروید بودند ارائه شد.

این اولین‌بار است که گوگل نسخه‌ی نهایی عمومی اندروید اوریو را به‌صورت OTA منتشر کرده است. شماره‌ی ساخت این به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل، گوگل پیکسل ایکس‌ال، پیکسل سی، نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی با شماره‌ی نسخه به‌روز‌رسانی هفته‌ی قبل این محصولات دقیقا یکسان است. شایان ذکر است که به‌روزرسانی یاد شده تاکنون به صورت OTA برای نکسوس پلیر در دسترس قرار نگرفته است.

دوشنبه‌ی هفته‌ی پیش، فقط فایل‌های فکتوری ایمیج برای فلش زدن روی دستگاه‌های پشتیبانی شده، توسط گوگل منتشر شد. در آن زمان عضویت در برنامه‌ی آزمایشی اندروید، رایج‌ترین روش برای دریافت به‌روز‌رسانی اندروید ارویو و نصب فایل فکتوری ایمیج بود. باید اشاره کنیم که با این روش اطلاعات کاربر از روی دستگاه حذف می‌شود. این در حالی است که با نصب به‌روز‌رسانی‌ها از طریق روش OTA، تمامی داده‌های ذخیره شده روی گوشی اندرویدی پس از اتمام به‌روزرسانی همچنان باقی خواهد ماند و افزون بر این، نصب به‌روز‌رسانی از این طریق، آسان‌تر است.

لینک دانلود OTA به‌روز‌رسانی مورد بحث در ادامه آورده شده است. در صورتی که برای نصب این به‌روزرسانی به کمک نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت انجمن پشتیبانی اندروید مراجعه کنید.

  • پیکسل ایکس‌ال: اندروید ۸.۰ — OPR6.170623.011 (Bell, Telus, Telstra, TMO, Sprint, USCC, Rogers/Fido), OPR6.170623.012 (سایر اپراتورها) — فکتوری ایمیج (لینک 2) - OTA (لینک 2)
  • پیکسل: اندروید ۸.۰ — OPR6.170623.011 (Bell, Telus, Telstra, TMO, Sprint, USCC, Rogers/Fido), OPR6.170623.012 (سایر اپراتورها) — فکتوری ایمیج  (لینک 2) — OTA (لینک 2)
  • پیکسل سی: اندروید ۸.۰ — OPR6.170623.010 — Fa فکتوری ایمیج — OTA
  • نکسوس ۶ پی: اندروید ۸.۰ — OPR6.170623.013 (Not for TMO/USCC/Fi) — ایمیج   OTA
  • نکسوس ۵ ایکس: Android 8.0 — OPR6.170623.013 — فکتوری ایمیج — OTA

نظر شما در مورد به‌روز‌رسانی اندروید ۸.۰ اوریو چیست؟ اگر یکی از دارندگان گوشی‌های سری گوگل پیکسل، پیکسل سی، نکسوس ۶ پی یا نکسوس ۵ ایکس هستید و این به‌روزرسانی‌ را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، لطفا تجربه‌ی کاربری خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات