میزو ام 6 نوت با تراشه اسنپدراگون 625 و دوربین دوگانه معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گوشی جدید میزو ام ۶ نوت با دوربین دوگانه، تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام و ۴ گیگابایت رم معرفی شد.
تبلیغات

طبق برنامه‌ریزی، گوشی میان‌رده میزو ام ۶ نوت (M6 Note) به‌صورت رسمی توسط شرکت سازنده معرفی شد. آخرین عضو از سری M گوشی‎های میزو، به تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز شده است تا به اولین گوشی میزو با چیپ‎ست ساخت کوالکام مبدل شود. فرکانس هسته‌های پردازشی در چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام، روی ۲.۰ گیگاهرتز تنظیم شده است و واحد پردازشگر گرافیکی، ۷۱ درصد کارایی بیشتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. 

میزو ام 6 نوت

میزو ام ۶ نوت از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‎کند. در زیر نمایشگر، سنسور اثرا نگشت جای گرفته است که به عنوان دکمه هوم نیز عمل خواهد کرد و با اعمال ژست‌های حرکتی مختلف روی این دکمه، می‌توانید به صفحه اصلی بازگردید یا بین برنامه‌ها جابه‎جا شوید.

میزو ام 6 نوت

این گوشی میان‌رده با دوربین اصلی دوگانه همراه شده است تا محصول مناسب‌تری برای رقابت با میان‎رده‏‌های دیگر بازار با دوربین دوگانه باشد. اگر به خاطر داشته باشید، اولین گوشی میزو با دوربین دوگانه، گوشی پرچم‌دار میزو پرو ۷ بود و میزو ام ۶ نوت، دومین محصول این سازنده به شمار می‌رود که با دوربین اصلی مجهز به دو سنسور ارائه می‎شود.

میزو ام 6 نوت

میان‌رده جدید شرکت میزو به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX362 سونی با لنز F1.9 و پیکسل‌هایی به بزرگی ۱.۴ میکرومتر مجهز شده و سنسور دیگر، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی است که کمک می‌کند با گوشی میزو ام ۶ نوت، تصاویری با افکت بوکه به ثبت برسانید. در تصویربرداری در شرایط نوری نامناسب برای تصویربرداری، می‌توانید روی فلاش LED چهارتایی در بالای دوربین اصلی دوگانه حساب باز کنید؛ همچنین فناوری Dual Pixel تنها ۰.۰۳ ثانیه زمان لازم دارد تا روی سوژه مد نظر فوکوس کند.

میزو ام 6 نوت

برای تصویربرداری سلفی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است که گشادگی دیافراگم F2.0 دارد. برای فیلم‌برداری با دوربین اصلی، حداکثر به رزولوشن 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه محدود خواهید بود؛ شاتر موجود در جلوی گوشی نیز می‌تواند با رزولوشن مشابهی ویدیوی سلفی ثبت کند.

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۱.۲ با پوسته اختصاصی Flyme OS 6.0 شرکت میزو روی گوشی میزو ام ۶ نوت نصب خواهد بود. ظرفیت باتری این مدل میان‎رده، ۴۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت است و به لطف پشتیبانی از فناوری mCharge، می‎توانید باتری را به سرعت شارژ کنید.

میزو ام 6 نوت

شرکت میزو، ام ۶ نوت را در سه مدل با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.

قیمت مدل پایه با ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‎سازی، ۱۶۴ دلار است و برای خرید مدل مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باید ۱۹۴ دلار پرداخت کنید. در صورتی‌که مایل باشید گوشی جدید میزو را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه سفارش دهید، هزینه پرداختی شما به ۲۵۴ دلار افزایش می‌یابد. میزو ام ۶ نوت در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات