تصویرهای واقعی از ماکت گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
چند روز مانده به معرفی رسمی فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ، تعدادی تصویر واقعی از ماکت گلکسی نوت ۸ در چین فاش شده است.
تبلیغات

به‌تازگی تصاویری از ماکت گلکسی نوت ۸ در رسانه‌های چین منتشر شده است که اگر چه گوشی واقعی را نشان نمی‌دهد؛ ولی طراحی آن به نمونه نهایی نزدیک خواهد بود. فبلت جدید سامسونگ شباهت زیادی به گوشی‏‌های پرچم‎دار ۲۰۱۷ این سازنده یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دارد؛ بااین‌حال، شرکت سازنده از انحنای لبه‌های گوشی کاسته است تا گلکسی نوت ۸، طراحی زاویه‌دارتری داشته باشد.

دوربین اصلی دوگانه (که متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی است) به همراه سنسور ضربان قلب، فلاش LED و حسگر  اثرانگشت در پنل پشتی به‌صورت افقی چیده شده‌ اند و همان‌طور که مشاهده می‌شود، دوربین از سنسور اثر انگشت فاصله گرفته است تا به‌اشتباه سنسورهای دوربین را به‌جای حسگر اثر انگشت لمس نکنید.

شرکت سامسونگ، فبلت پرچم‌دار جدیدش را مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با دکمه اختصاصی برای فعال‌سازی دستیار صوتی بیکسبی عرضه خواهد کرد و این دکمه در زیر دکمه‌های تنظیم صدا جای گرفته است.

هم‏چنین، گلکسی نوت ۸ به نسخه بزرگ‌تری از نمایشگر اینفینیتی گوشی‏‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ مجهز شده است؛ بر اساس شایعات، گلکسی نوت ۸ با نمایشگر ۶.۳۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ عرضه می‎شود. علاوه ‌بر این، لبه‌های منحنی صفحه‎نمایش در فبلت گلکسی نوت ۸ حفظ شده است.

ماکت گلکسی نوت 8

گلکسی نوت ۸ به‌عنوان عضو جدید سری گلکسی نوت معرفی خواهد شد که به دلیل قلم S-Pen از سایر فبلت‌های اندروید متمایز شده است و به همین جهت، گلکسی نوت ۸ نیز با قلم S-Pen ارائه می‌شود که در پایین گوشی جای گرفته است. علاوه بر طراحی و یادداشت‌برداری که قلم اختصاصی فبلت گلکسی نوت ۸ برای شما میسر خواهد کرد، می‌توانید بخشی از یک جمله را با قلم S-Pen انتخاب کنید تا به‌سرعت ترجمه شود یا از آن برای تبدیل نرخ‌ ارز استفاده کنید.

گفته می‌شود شرکت سامسونگ، فبلت گلکسی نوت ۸ را در دو مدل با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و چیپ‌ست اختصاصی خود یعنی اکسینوس ۸۸۹۵ عرضه خواهد کرد. البته، نسخه مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام تنها در ایالات متحده عرضه خواهد شد و مدل دیگر با تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ، به‌صورت جهانی به فروش خواهد رسید.

ماکت گلکسی نوت 8

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. بااین‌حال، شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه قدرتمندتر فبلت گلکسی نوت ۸ با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه وجود دارد؛ شایعه‌پردازان گمان می‌کنند که سامسونگ نسخه رده‌بالای فبلت گلکسی نوت ۸ را «امپرر ادیشن» خواهد نامید. هرچند مشخص نیست که آیا این مدل به‌صورت محدود در تعدادی از بازارهای آسیایی عرضه می‌شود یا کاربران می‌توانند نسخه «امپرر ادیشن» گلکسی نوت ۸ را در بازارهای اروپایی یا حتی ایالات متحده، خریداری کنند.

ماکت گلکسی نوت 8

۲۳ آگوست (۱ شهریور) به‌صورت رسمی از فبلت گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود که این فبلت پرچم‎دار تا اواخر ماه سپتامبر (دهه اول مهر) به‌صورت رسمی به فروش برسد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات