سامسونگ اولین سینمای LED جهان را رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ساعاتی پیش از محصول جدیدی رونمایی کرد که به ادعای این کمپانی کره‌ای، اولین سینمای LED جهان است.
تبلیغات

سامسونگ امروز از محصول جدیدی رونمایی کرد که به گفته‌ی این کمپانی اولین سینمای LED جهان است. سامسونگ اولین سینمای LED جهان را در سالن سینمای برج Lotte World در کشور کره‌ی جنوبی نصب کرده است.

بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، این سینمای LED از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. سامسونگ اعلام کرده که محصول جدیدش قادر است رنگ‌های زنده‌تری تولید کند و می‌تواند به نیازهای نسل بعدی فناوری‌های سینمایی پاسخ دهد. سامسونگ با همکاری آزمایشگاه صوتی سامسونگ و همچنین بهره‌گیری از دانش فنی متخصصان هارمن، سیستم صوتی این سینمای LED را توسعه داده است.

سینمای LED سامسونگ

هس کیم، مدیر بخش نمایشگر‌های سامسونگ الکترونیکس، در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

با بهره‌گیری از تصویر شارپ و نمایش رنگ‌های نزدیک به واقعیت در کنار تولید صدای باکیفیت، این حس در بینندگان تصویر سینمای سامسونگ القا خواهد شد که خود بخشی از تصویر هستند.

عرض سینمای LED سامسونگ بیش از ۱۰.۳ متر است و می‌تواند از تنظیمات مختلف سینمایی پشتیبانی کند. محصول سامسونگ با پشتیبانی از HDR در رزولوشن 4K، قادر است نزدیک به ۵۰۰ لوکس روشنایی تولید کند که ۱۰ برابر بیشتر از بهترین پروژکتورهای موجود در بازار است.

بلندگوهای این نمایشگر LED عظیم برگرفته از محصولات کمپانی JBL هستند که زیرمجموعه‌ای از هارمن است. سیستم ساراند بلندگوهای جی‌بی‌اِل، تجربه‌ای جالب از تماشای فیلم برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات