سرویس گفتگوی آنلاین ایرانسل برای پشتیبانی از طریق تلگرام

ایرانسل دقایقی پیش در جریان کنفرانس خود، به معرفی سیستم پشتیبانی از طریق تلگرام پرداخت.

 ایرانسل امروز در کنفرانسی که در دفتر این شرکت در حال برگزاری است، سرویس‌ها و تعرفه‌های جدید خود را معرفی کرد. در همین راستا این شرکت از سرویس جدید پشتیبانی از طریق تلگرام پرده برداشت. طبق اعلام صمدی، مسئول بازاریابی ایرانسل، این شرکت با استفاده از فرصتی که ۴۰ میلیون کاربر تلگرام در ایران در اختیار این شرکت قرار داده‌اند، سرویس گفتگوی آنلاین خود از طریق تلگرام را فعال کرده است.

مشترکان آی‌سیم از پشتیبانی ویژه بیش از ۵۰۰ کارشناس تمام وقت در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته، با امکان بهره‌مندی از سیستم پاسخگویی خودکار برخوردار هستند. همچنین علاوه بر تماس تلفنی، امکان ارتباط از طریق کانال‌های متنوع پاسخگویی، از جمله برنامه کاربردی «ایرانسل من»، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل نیز برای مشترکان ایرانسل وجود دارد.

کاربران می‌توانند  از طریق تلگرام و مکالمه با بات یا پشتیبان‌های ایرانسل، مشکلات خود را رفع کنند و نیازهای خود را مطرح سازند. 

منبع زومیت

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید