عدم استقبال از پیش فروش پژو 2008

یک‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ثبت نام پژو 2008 که از روز پنج‌شنبه آغاز شده است با توجه به باقی‌ ماندن درصد زیادی از این محصول، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
تبلیغات

طبق اعلام ایران خودرو پیش فروش خودروی پژو ۲۰۰۸ در روز پنج‌شنبه برای دارندگان کد ملی فرد آغاز شد و درحالی‌که تصور می‌شد در بازه‌ی زمانی کوتاهی ظرفیت تکمیل شود؛ اما در پایان روز پنجشنبه تنها ۳۰ درصد ظرفیت تکمیل شد. امروز نیز سایت ایران خودرو جهت ثبت نام از متقاضیان با کد ملی زوج از ساعت ۱۰ صبح باز شد؛ اما بازهم با استقبال چشمگیری از طرف مشتریان مواجه نشد. حال و پس از اتمام زمان تعیین‌شده جهت پیش‌خرید این خودروی پسابرجامی، همچنان تعداد قابل توجهی از این محصول مشترک ایران خودرو و پژو باقی مانده و آماده ارائه به مشتریان است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو با بیان این موضوع، اعلام کرد:

ثبت نام در طرح پیش فروش پژو ۲۰۰۸ هیچ محدودیت زمانی نداشته و فرآیند پیش فروش تا زمان تکمیل ظرفیت این خودرو ادامه خواهد داشت.

در پایان روز دوم از طرح پیش فروش پژو ۲۰۰۸ امکان ثبت نام متقاضیان همچنان فراهم است. به اعتقاد فعالان بازار خودرو، عدم تعیین قیمت نهایی و نقدی این خودرو و طولانی بودن زمان تحویل آن (بازه یک‌ساله) از مهم‌ترین دلایل استقبال نه‌چندان مناسب از این خودروی فرانسوی بوده است. لازم به ذکر است که طی دو روز ثبت نام، وب‌سایت ایران خودرو به‌واسطه‌ی حجم زیاد درخواست توانایی پاسخگویی به تمامی متقاضیان را نداشته و دائما از دسترس خارج بوده است و این خود به نحوی موجب کاهش میزان خودروهای ثبت‌نامی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات