سامسونگ تولید انبوه تراشه‌ Exynos i T200 برای اینترنت اشیا را آغاز کرد

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا سامسونگ قصد دارد بیشتر به دنیای اینترنت اشیاء وارد شود، از این‌رو گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه این غول کره‌ای تولید انبوه تراشه‌ی Exynos i T200 را آغاز کرده است.
تبلیغات

Exynos i T200 که بر مبنای معماری ۲۸ نانومتری کم‌مصرف High-K Metal Gateا(HKMG) ساخته می‌شود، توانایی رفع نیازهای محصولات اینترنت اشیاء را دارد.

Exynos i T200 با بهره گرفتن از پردازنده Cortex-R4 و یک پردازنده اضافه +Cortex-M0، باعث می‌شود محصولات اینترنت اشیاء بدون نیاز به یک میکروکنترلر اضافه، وظایف مختلف را انجام دهند. Exynos i T200 برای ارتباطات از 802.11b/g/n تک باند پشتیبانی می‌کند و از اتحادیه وای‌فای، تأییدیه دریافت کرده است. این پردازنده همچنین از پروتکل IoTivity برای اینترنت اشیاء پشتیبانی می‌کند. 

سامسونگ اکسینوس

Exynos i T200 برای افزایش امنیت و محافظت از حریم خصوصی، از یک بلاک سخت‌افزاری جداگانه برای مدیریت امنیت با نام Security Sub-Systemا(SSS) بهره می‌برد. بن هور، معاون بازاریابی سیستم‌های LSI سامسونگ، می‌گوید:

Exynos i T200 راه‌ حلی است که هم امنیت و هم عملکرد را برای بازار اینترنت اشیاء به ارمغان می‌آورد. سامسونگ با تراشه‌های Exynos نه‌تنها برای موبایل بلکه برای حوزه‌های غیر موبایل مانند اینترنت اشیاء نیز ارزش‌آفرینی می‌کند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات