تمامی ۱۰۰۰ دستگاه پورشه 911 GT2 RS، پیش‌فروش شد

جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تمام ظرفیت تولید هیولای جدید پورشه که در نمایشگاه E3 معرفی شده بود، به‌طور کامل خریداری شده است.
تبلیغات

متقاضیان پورشه 911 GT2 RS برای خرید این خودرو باید به سراغ بازار خودرو‌های دست‌ دوم بروند. این ابر‌خودروی ۷۰۰ اسب بخاری چند هفته پیش در E3 لس‌آنجلس رونمائی شد؛ اما حالا، پس از زمان کوتاهی این خودرو به‌طور کامل فروخته شده ‌است.

طبق گزارش AutoBild، تنها ۱۰۰۰ دستگاه از این مدل در دست ساخت است. قیمت‌گذاری این پورشه در اروپا از ۲۶۰ هزار یورو (معادل ۲۸۹ هزار دلار) شروع می‌شود‌. چند نمونه اولیه هم برای مالکین 918 در نظر گرفته‌اند. ادعا می‌شود که تحویل این خودرو از پاییز امسال شروع شود؛ ولی با این وجود، شرکت سازنده هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان دقیق دسترسی خودرو در اختیار رسانه‌ها نگذاشته ‌است.

پورشه 911 GT2 RS جدید با یک موتور توئین‌توربوی ۳.۸ لیتری عرضه می‌شود که ۷۰۰ اسب بخار (معادل ۵۲۱ کیلو‌وات) قدرت دارد، در زمان ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت است.

تمام ویژگی‌های جذاب اضافه‌شده به این خودرو با یک بسته به‌روزرسانی تکمیل می‌شوند؛ این پکیج تغییراتی روی اجزای پشت و جلوی خودرو اعمال می‌کند و شامل یک بال پشتی حجیم به‌ اضافه‌ی یک بادی کیت عریض است. از فیبر کربن در ساخت کابین 911 GT2 RS استفاده‌ شده است و مجموعه‌ای از چرخ‌های سبک کمک می‌کند که وزن آن به ۱۵۰۰ کیلوگرم محدود شود. نگران نباشید، برای راندن این پورشه قدرتمند راه دیگری هم وجود دارد؛ 911 جدید افتخار زینت بخشیدن به کاور بازی Forza Motorsport 7 را دارد و این بازی سال آینده منتشر می‌شود. این اولین باری است که پورشه خودروی خود را در اختیار استودیو‌هایی غیر از الکترونیک‌ آرتز و بازی Need For Speed قرار‌ داده‌ است، به این ترتیب همه این شانس را پیدا می‌کنند که حداقل در دنیای مجازی پشت فرمان این محصول بنشینند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات