‌ال جی در حال تولید نسل جدید گوشی هوشمند گوگل پیکسل ایکس ال است

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس سندی که مربوط به گزارش یک باگ است، گفته می‌شود ال‌جی در حال تولید مدل جدید گوشی پیکسل ایکس‌ال با کد نام Taimen است.
تبلیغات

امروز گزارش جدیدی در مورد نسل جدید گوشی هوشمند مورد انتظار گوگل پیکسل ایکس‌ال منتشر شده است که بیان می‌کند کد نام این دستگاه Taimen خواهد بود؛ این در حالی است که کد نام محصول یادشده قبلا Muskie اعلام شده بود. حال با کندوکاوی که وب‌سایت 9to5google در بخش ردیابی باگ‌های سیستم‌عامل اندروید انجام داده است؛ دلایلی وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توان گفت احتمالا شرکت ال‌جی ساخت نسل جدید پیکسل ایکس‌ال را بر عهده خواهد داشت.

این اطلاعات که چه شرکتی گوشی هوشمند Taimen را تولید خواهد کرد، از بخش ردیابی مشکلات سیستم‌عامل اندروید به دست آمده است. در توضیحات یکی از باگ‌هایی که ماه مارس و توسط یکی از کارمندان ال‌جی در این بخش ثبت شده، به عبارت USB PD Compliance Failure اشاره شده است. گوگل در پاسخ اعلام کرده که این مشکل قبلا مطرح شده است و موضوع باید بسته و به مسیر زیر منتقل شود.

Android -> Partner -> External -> LGE -> Taimen -> power

با توجه به آنچه گفته شد، می‌توانیم ببینیم که ال‌جی الکترونیکز در حال تولید دستگاهی با کدنام Taimen است. در ماه مارس با توجه به کد پروژه منبع باز اندروید مشخص شده بود که کدنام احتمالی مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل walleye و muskie خواهد بود؛ اما مدتی بعد وب‌سایت دروید لایف اعلام کرد که گوگل علاوه بر دو دستگاه یادشده همچنین در حال کار روی یک دستگاه دیگر است که نسبت به مدل Muskie ابعاد و صفحه‌نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت.

taimen lg

امروز هم وب‌سایت اندروید پلیس در خبری اشاره کرد که عملیات ساخت Muskie متوقف شده است. یکی از افشاگران اخبار فناوری در گفتگو با وب‌سایت 9to5Google اعلام کرد که دلیل احتمالی لغو پروژه‌ی Muskie برآورده نشدن انتظارات گوگل در بخش عمر باتری و قابلیت‌های دیگری بوده است که بر قیمت این محصول تأثیر داشتند.

اساسا فرض بر این است که اچ‌تی‌سی امسال نیز مجددا تولید حداقل یک مدل از گوشی‌های جدید سری گوگل پیکسل (Walleye) را بر عهده خواهد داشت. در ماه آوریل نیز شایعه‌ای منتشر شد که بر اساس آن، کمپانی گوگل قصد دارد با سرمایه‌گذاری در کمپانی ال‌جی، از نمایشگرهای اولد انعطاف‌پذیر در تولید گوشی‌های هوشمند بعدی خود بهره ببرد. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات