هارمن کاردن بلندگوی Invoke را پاییز امسال عرضه می‌کند

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی هارمن کاردن اطلاعات بلندگوی Invoke را در وب‌سایتش قرار داده و به تاریخ رونمایی از این محصول اشاره کرده است.
تبلیغات

در دسامبر سال گذشته میلادی، مایکروسافت و هارمن کاردن اعلام کردند که روی دستگاه جدیدی مشابه آمازون اکو و گوگل هوم کار می‌کنند. البته با این تفاوت که محصول مشترک این دو کمپانی از دستیار هوشمند کورتانا استفاده می‌کند.

تاکنون اطلاعات زیادی از بلندگوی جدید هارمن کاردن فاش شده است و در حال حاضر می‌دانیم که این دستگاه، بلندگوی Invoke نام دارد و از سرویس‌های موسیقی مختلفی پشتیبانی می‌کند.

امروز هارمن کاردن اطلاعات بلندگوی Invoke را در وب‌سایت خود ثبت کرد. درواقع می‌توان اطلاعات کاملی از Invoke را خواند و به این شکل هارمن کاردن به‌نوعی از محصول جدیدش رونمایی کرده است.

از قابلیت‌هایی که بلندگوی Invoke دارد، بهره بردن از امکانات اسکایپ است و به شما اجازه داده می‌شود که با دوستانتان در اسکایپ تماس بگیرید. همچنین امکان صدور فرامین صوتی برای کنترل سیستم پخش‌کننده‌ی موسیقی وجود دارد و در کنار آن می‌توانید با دستیار هوشمند کورتانا کار کنید.

تقریبا اکثر اطلاعاتی که در صفحه رسمی هارمن کاردن وجود دارد، درگذشته فاش شده است؛ اما آنچه ارزش بسیار بالایی دارد تصاویر منتشرشده از بلندگوی Invoke است که ما را با طراحی نهایی آن آشنا می‌کند. با در نظر گرفتن تصاویر، می‌توانیم بگوییم که بلندگوی Invoke در دو رنگ‌ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود.

Invoke اولین بلندگوی هوشمند هارمن کاردن نیست. این کمپانی در گذشته نیز  با کمپانی لنوو همکاری داشته و بلندگوهای هوشمندی ساخته است که از دستیار هوشمند الکسا قدرت می‌گیرند.

هارمن کاردن

متأسفانه هنوز به قیمت بلندگوی Invoke اشاره‌ای نشده است؛ اما می‌دانیم عرضه این محصول در پاییز ۲۰۱۷ رخ خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات