روتر بلو کِیو ایسوس در کامپیوتکس 2017 رونمایی شد

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از روتر وای‌فای بلو کِیو (Blue Cave) پرده برداشت.
تبلیغات

شرکت ایسوس که تولیدکننده‌ی یکی از برترین روترهای عنکبوتی شکل جهان موسوم به RT AC5300U است، در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 تایوان از روتری با طراحی چشم نواز و مورد پسند رونمایی کرد که شباهت زیادی به پنکه‌ی بدون پره‌ی دایسون دارد. زومیت را همراهی کنید.

روتر Blue Cave ایسوس

روتر بدون آنتن بلو کیو قابلیت‌های smooth Wi-Fi و smart protection را ارائه می‌دهد. اصطلاحات یادشده به معنی پشتیبانی از عملکرد دو بانده‌ی کلاس AC2600 است که قدرت خود را از جدیدترین تراشه‌ی وای‌فای شرکت اینتل می‌گیرد و به‌وسیله‌ی قابلیت‌های حفاظتی شرکت ترند میکرو از هر دستگاه هوشمند متصل به شبکه، شامل دستگاه‌های مربوط به اینترنت اشیاء محافظت می‌کند؛ اما به‌واقع تنها مورد جذاب و منحصربه‌فرد در مورد روتر یادشده، غرق شدن حفره‌ی مرکزی آن در نور آبی ملایم است.

در حالی که پشتیبانی از شبکه‌ی مش در بیشتر روترهای وای‌فای خانگی شروع شده، اما روتر جدید ایسوس فقط با استفاده از یک نرم‌افزار موبایل قابل کنترل است تا به عملکرد هوشمند خود اعتبار ببخشد. اما پشتیبانی از پروتکل IFTTT را می‌توان نقطه‌ی قوتی برای روتر بلو کیو در نظر گرفت. سیستم شبکه‌ی وای‌فای مش به محصولات شبکه‌ای گفته می‌شود که در آن‌ها می‌توانید چند سخت‌افزار شبکه را به یکدیگر متصل کنید و پوشش و سایر قابلیت‌های آن‌ها را گسترش بدهید.

ساختمان Grande Arche

روتر بی‌سیم بلو کیو ایسوس همانند پنکه‌ی بدون پره‌ی جیمز دایسون، ساب‌ووفر Sub شرکت سوُنوس و ساختمان La Grande Arche de la Défense واقع در شهر پاریس، دارای یک حفره در مرکز ساختار هندسی خود است و به خاطر داشتن چنین حفره‌ای، دقیقا مشابه با موارد یادشده، بسیار خارق‌العاده و جذاب به نظر می‌رسد. به گزارش Engadget، قیمت روتر یادشده حدود ۱۸۰ دلار خواهد بود؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان در دسترس قرارگیری آن به میان نیامده است.

روتر بی‌سیم بلو کیو شرکت ایسوس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات