ایسوس از روتر مش وای‌فای رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس از دو محصول مش وای-فای با نام‌های HiveSpot و HiveDot رونمایی کرد. به کمک این ابزارها می‌توانید شبکه‌ی وای فای خود را مدیریت کنید یا گسترش دهید.
تبلیغات

سیستم شبکه‌ی وای-فای مش به محصولات شبکه‌ای گفته می‌شود که در آن‌ها می‌توانید چند سخت‌افزار شبکه را به یکدیگر متصل کنید و پوشش و قابلیت‌های آن‌ها را گسترش دهید. 

ایسوس دو محصول شبکه را با نام‌های HiveSpot و HiveDot در CES امسال رونمایی کرده است که هر دو ماژولار هستند و از سیستم مِش پشتیبانی می‌کنند. HiveSpot عضو قدرتمند این مجموعه، یک روتر سه بانده‌ی AC2134 و HiveDot روتر ضعیف‌تر دو بانده‌ی AC1300 است. هر دو طراحی نسبتا یکسان و بسیار شبیه به رقیب خود، Google Wifi دارند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در عکس تبلیغاتی هر دو دستگاه تقریبا یکسان هستند. 

برای اینکه سیستم مش ایسوس راه‌اندازی شود، حداقل سه دستگاه HiveSpot یا HiveDot نیاز خواهید داشت. هر کدام از این‌ها می‌تواند به عنوان روتر اصلی انتخاب و از طریق کابل گیگابیت به مودم متصل شود. البته اگر بخواهید تنها برد شبکه‌ی وای فای خود را افزایش دهید، می‌توانید یکی از این دستگاه‌ها را به روتر فعلی خود متصل کنید. هر کدام از روترهای جدید ایسوس می‌تواند به پنج نود (Node) دیگر متصل شود. به این ترتیب می‌توانید از روترهای ایسوس برای پوشش تمام فضاهای خانه یا شرکت خود استفاده کنید. 

HiveSpot دارای هفت آنتن هوشمند است که بر اساس فناوری AiRadar تغییر جهت می‌دهند و به سمت ابزارهایی که به روتر متصل شده‌اند، حرکت می‌کنند تا بهترین اتصال بین ابزارها و روتر برقرار شود. این روتر از استاندارد 802.11ac با فرکانس ۵ و ۲ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. اتصال بین هر کدام از نود Node-ها با سرعت ۸۶۷ مگابیت در ثانیه انجام می‌شود. 

ایسوس هنوز قیمت روترهای HiveSpot یا HiveDot را تعیین نکرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات