تصویر ماکت گلکسی نوت 8 فاش شد: احتمال ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به تصاویر منتشرشده از ماکت گلکسی نوت ۸، احتمال ادغام حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش در این محصول بالا است.
تبلیغات

یک تصویر و ویدیو از ماکت سامسونگ گلکسی نوت ۸ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که شکل کلی این فبلت را نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر زیر مشخص است، گلکسی نوت ۸ به یک دوربین دوگانه با چینش عمودی و یک فلاش LED دوگانه در زیر آن مجهز خواهد شد.

galaxy note 8
galaxy note 8

یک نکته قابل توجه در این تصاویر، عدم وجود حسگر اثر انگشت در پشت و حتی جلوی دستگاه است. بنابراین ظاهرا سامسونگ توانسته است حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند را با صفحه نمایش آن ادغام کند. همان‌طور که می‌دانید، حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در پشت آن‌ها و در کنار دوربین اصلی جاسازی شده است؛ بنابراین تا زمان ساخت این دو گوشی هوشمند، سامسونگ موفق به ادغام حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش نشده بود. در تصویر زیر، گلکسی نوت ۸ را در کنار گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج مشاهده می‌کنید.

galaxy note 8

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی، قلم S Pen و پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ باشد. احتمالا یک باتری با حجم ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی این محصول را بر عهده خواهد داشت. در تصویر زیر، گلکسی نوت ۸ را با رنگ آبی مرجانی در کنار قلم S Pen مشاهده می‌کنید.

galaxy note 8

در سمت چپ گلکسی نوت ۸، دکمه‌های تنظیم صدا و در زیر آن یک دکمه اختصاصی برای راه‌اندازی دستیار هوشمند بیکسبی وجود دارد. در سمت راست این محصول نیز دکمه پاور قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود گلکسی نوت ۸ سامسونگ در ماه سپتامبر سال جاری در نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی شود. 

در خبرهای گذشته خواندید که احتمالا گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه باشد. اما به‌نظر می‌رسد گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین دوگانه است که احتمالا قبل از گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات