گوگل قابلیت تنظیم خودکار تعادل سفیدی را به اپلیکیشن گوگل فوتوز اضافه کرد

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
google photos
اپلیکیشن‌ گوگل‌فوتوز دائما در حال بهبود است و حالا گوگل قابلیت تنظیم خودکار تعادل سفیدی (White Balance) را به این اپ اضافه کرده است.
تبلیغات

شاید صحبت در مورد محصولات گوگل با نظرهای شخصی همراه باشد اما اپلیکیشن Google Photo از جمله اپ‌هایی است که بسیاری آن را دست‌کم گرفته‌اند. این اپلیکیشن مدت‌ها به عنوان یک گالری بسیار ساده و با امکانات پایه‌ای شناخته می‌شد اما حالا واقعا امکانات و قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که باعث شده بسیاری از کاربران از آن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت تصاویر یاد کنند. گوگل به‌تازگی ویژگی جدیدی برای اعمال خودکار تعادل سفیدی به اپلیکیشن یاد شده اضافه کرده است. این امکان در حالی به گوگل‌فوتوز اضافه شده که پیش از این هم قابلیت‌هایی برای تنظیم خودکار اکسپوژر، اشباع و کنتراست در این اپ ارائه شده است.

تنظیم تعادل سفیدی تصاویر در اپلیکیشن گوگل فوتوز حالا آسان‌تر از قبل شده است

تنظیم خودکار تعادل سفیدی به نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن فوتوز اضافه شده و پس از آن در نسخه‌ی آی‌اواس این اپ ارائه خواهد شد. حال برای اولین‌بار شاهد این هستیم که گوگل یکی از سرویس‌های خود را ابتدا برای سیستم‌عامل موبایلی‌اش آماده کرده و سپس آن را برای کاربران آیفون ارائه خواهد داد. اما اگر بخواهیم صادقانه به موضوع بنگریم، شاید ویژگی جدید مورد بحث از آن دسته قابلیت‌هایی باشد که هر کاربری انتظار دارد به صورت پیش‌فرض در یک اپلیکیشن مدیریت تصاویر مثل گوگل‌فوتوز ارائه شده باشد. اما نکته‌ی جالب در مورد Google Photos این است که گوگل دائما در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این اپلیکیشن بوده و این کار را در اولویت‌های خود قرار داده است. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که اپلیکیشن Nest مدت‌ها است به طور راکد باقی مانده و به‌روزرسانی جدیدی برای آن منتشر نشده است.

به لطف گوشی‌هوشمند گوگل پیکسل، بسیاری از دارندگان این محصول به طرفداران پر و پا قرص گوگل‌فوتوز تبدیل شده‌اند. نکته‌ی مثبت در مورد گوگل‌فوتوز ارائه‌ی قابلیت تنظیم تعادل سفیدی به طور خودکار هم در نسخه‌ی مخصوص گوشی و هم در نسخه‌ی تحت وب این اپلیکیشن است. وجود این قابلیت در دو نسخه‌ی اندروید و وب باعث می‌شود کاربران بتوانند در شرایط مختلف تعادل سفیدی رنگ را در تصاویر مورد نظر خود اعمال کنند. 

نظر شما در مورد قابلیت جدید اضافه شده به اپلیکیشن Google Photos چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات