نیکی کریمی سفیر ال جی شد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ال‌جی در مراسم فرش قرمز فیلم آذر، به‌صورت رسمی نیکی کریمی را به‌عنوان سفیر برند ال‌جی معرفی کرد.
تبلیغات

نیکی کریمی که یکی از پرافتخارترین بازیگران زن ایران است، تهیه‌کنندگی فیلم آذر را به عهده داشته و همچنین در آن به ایفای نقش پرداخته است. مراسم فرش قرمز فیلم آذر با اسپانسری ال‌جی در جریان یک نمایش خصوصی همزمان با افتتاح بخش سینمایی مرکز همایش بین‌المللی رایزن برگزار شد. در مراسم فرش قرمز، مدیران ارشد شرکت ال‌جی‌ و گلدیران از جمله دی اس آن مدیرعامل ال‌جی و دیلمی رئیس هیئت‌مدیره شرکت گلدیران و همینطور بازیگران این فیلم حضور پیدا کردند. ال‌جی در این مراسم میزبان افراد سرشناسی مثل مسعود فروتن، ژاله علو، یکتا ناصر، منوچهر هادی، هستی مهدوی، سعید معروف، علی دایی، علی ضیا، سام نوری، مارال فرجاد، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر و مهندس تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک بود.

نیکی کریمی، سفیر ال جی

در این مراسم علاوه بر معرفی نیکی کریمی به‌عنوان سفیر برند ال‌جی، جایزه جشنواره شید فیلم آمریکا برای بهترین فیلم و بهترین بازیگر نیز به نیکی کریمی اهدا شد. همچنین علاوه بر تقدیر از عوامل فیلم آذر، از ژاله علو نیز به‌عنوان مادر سینمای ایران تقدیر ویژه‌ای صورت گرفت.

نیکی کریمی، سفیر ال جی

نیکی کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی است. در سال ۱۳۷۲ نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین برای فیلم سارا شد. جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره نانت فرانسه، مانهایم آلمان، تایورمینا از ایتالیا و جایزه دستاورد هنری از موزه هنرهای معاصر بوستون آمریکا از دیگر افتخارات جهانی نیکی کریمی هستند. او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد. نیکی کریمی تاکنون در جشنواره‌های متعدد داخلی و بین‌المللی فیلم از جمله جشنواره‌های کن، برلین، لوکارنو، تسالونیکی و کارلووی واری به‌عنوان داور حضور داشته است. او در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت‌های زیادی دارد.

علاوه بر این‌ها، نیکی کریمی همیشه یکی از هنرمندان فعال در زمینه فعالیت‌های انسان‌دوستانه بوده است و علاوه بر به حراج گذاشتن جوایز خود برای امور خیریه، در حوادث تلخی مثل زلزله کرمانشاه نیز در کنار مردم بوده و کمک‌های خود را به آن‌ها تقدیم کرده است.

نیکی کریمی، سفیر ال جی

دی اس آن، مدیرعامل شرکت ال‌جی در ایران، در مورد این همکاری گفت:

ما در ال‌جی بسیار مفتخریم که علاوه بر حمایت از سینما و بازیگران، توانسته‌ایم همکاری خود با خانم نیکی کریمی را بیش از پیش گسترش بدهیم و ایشان را به‌عنوان سفیر برند ال‌جی معرفی کنیم. امیدواریم این همکاری منجر به اتفاقات خوبی بر هر دو طرف شود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات