اپلیکیشن GoPro Quik بدون اطلاع کاربران روی گوشی‌ های هواوی نصب شده است

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی شرکت هواوی در یک اشتباه عجیب، اپلیکیشن GoPro Quik را بدون اطلاع کاربران روی برخی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده است.
تبلیغات

اخیرا برخی کاربران گوشی‌های هواوی، نصب بدون اطلاع اپلیکیشن GoPro Quik را روی گوشی‌های خود گزارش کرده‌اند. طبق اخبار منتشرشده، ظاهرا اپلیکیشن GoPro Quik بدون هیچ اعلانی روی برخی گوشی‌های هواوی نصب شده است. GoPro Quik اپلیکیشنی مخصوص ویرایش ویدیو است که به‌صورت رایگان در گوگل‌پلی عرضه می‌شود.

متأسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از دلیل بروز چنین مشکلی اعلام نشده و این موضوع کاربران گوشی‌های هواوی را تا حدود زیادی نگران کرده است. اصلی‌ترین دلیل نگرانی کاربران تغییر حالت اپلیکیشن GoPro Quik است که سبب می‌شود کاربران نتوانند آن را حذف کنند. 

هوآوی

به نظر می‌رسد این اتفاق پس از انتشار به‌روز‌رسانی اپلیکیشن فوق صورت گرفته است؛ زیرا در برخی مدل‌ها نظیر پی ۹، آنر ۹ و میت ۱۰ پرو اپلیکیشن GoPro Quik به‌صورت یک برنامه سیستمی نمایش داده می‌شود که امکان حذف آن به شکل عادی برای کاربران وجود ندارد.

مقاله‌های مرتبط:

    خوشبختانه شرکت هواوی از مشکل گزارش‌شده با خبر است و دلیل بروز آن را وجود برخی مشکلات داخلی در سیستم عامل می‌داند. این شرکت برای حل کردن این مشکل پیشنهاد داده است کاربران با مراجعه به تنظیمات این اپلیکیشن نسبت به بازگردانی تنظیمات آن به نسخه اولیه اقدام کنند. این کار امکان حذف کامل اپلیکیشن را فراهم می‌کند.

    نظر شما در این مورد چیست؟ ایا شما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌اید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات