تغییرات عمده در فصل دوم گرند تور

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
در فصل دوم مستند خودرویی گرند تور، بخش مهمانان کاملا تغییر خواهد کرد و برای رکوردگیری خودروهای برنامه در پیست، از یک راننده‌ی جدید استفاده خواهد شد.
تبلیغات

در جدیدترین تیزر ویدئویی از فصل دوم مستند خودرویی و پرطرفدار گرند تور (The Grand Tour)، سه مجری دوست‌داشتنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در مورد یکی از بحث‌برانگیزترین بخش‌های فصل پیش این برنامه گفتگو می‌کنند. در فصل اول گرند تور، بخش دعوت از مهمانان که با عنوان Celebrity Brain Crash پخش می‌شد، برخلاف برنامه‌ی گذشته‌ی این گروه، تاپ گیر (Top Gear)، مهمانان فقط به مدت چند ثانیه حضور داشتند و سپس با حالت طنز و گاهی‌اوقات ملال‌آور، در بیرون از استودیو کشته می‌شدند. دلیل نبود کامل بخش مصاحبه با مهمانان در گرندتور، مشکلات قانونی و کپی‌رایت مربوط به تاپ گیر BBC است.

گرند تور / The Grand Tour

اما حالا در جدیدترین تغییر کلی در برنامه‌ی گرندتور، بخش دعوت از مهمانان که به کشته شدن آن‌ها ختم می‌شد، در فصل دوم حذف شده است؛ حداقل از گفته‌های جرمی کلارکسون در ابتدای تیزر جدید، می‌توان این‌طور برداشت کرد. پس از یک گفتگوی کوتاه بین سه مجری برای جایگزین کردن بخش مصاحبه با مهمانان، راه‌ حل کلارکسون، از وسط نصف کردن یک مدل محور جلوی آلفارومئو است که اگر با شخصیت وی آشنا باشیم، اصلا تعجب نخواهیم کرد. در واقع هدف این است که مهمانان برنامه با این خودروی نصف‌و‌نیمه در پیست رانندگی کنند.

به هر حال به نظر می‌رسد که بخش مهمانان گرندتور در فصل دوم تغییرات زیادی خواهد کرد. شاید نباید منتظر رانندگی مهمانان با آلفارومئو باشیم؛ چرا که در بخش نظرات کانال یوتیوب گرند تور، گفته شد که این بخش به این صورت پخش نمی‌شود که البته نمی‌توان صد درصد به آن اعتماد کرد.

از تغییرات عمده‌ی دیگر در فصل دوم گرند تور، باید به حذف راننده‌ی این برنامه که «آمریکایی» خطاب می‌شد و همچنین ثابت بودن استودیو اشاره کرد.

گرند تور / The Grand Tour

مایک اسکینر، راننده‌ی حرفه‌ای و سابق مسابقات نسکار (NASCAR)، در فصل اول گرند تور جذابیت لازم را نداشت. اسکینر پیش از این از طریق حساب توئیتر خود در این مورد اظهار نظر کرده بود:

باید بگویم که من در فصل دوم گرند تور در کنار بچه‌ها نیستم؛ برای کل تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. آن‌طور که به من گفته شد، شخصیت من در گرندتور جذبه‌ی لازم را نداشته است.

اما حالا با منتشر شدن تیزر جدید از فصل دوم، نبودن اسکینر کاملا تأیید می‌شود. در این ویدئوی کوتاه سه مجری در حال کلنجار رفتن برای خبر حضور نداشتن اسکینر در فصل دوم هستند که نهایت کلارکسون با ادبیات خاص خودش این‌ کار را انجام می‌دهد. اسکینر در برنامه‌ی گرند تور کار سختی در پیش رو داشت. با توجه به مشکلات کپی‌رایت تاپ گیر در رابطه با استیگ (Stig)، در واقع اسکینر عملا به‌عنوان شخصیتی ضد استیگ شناخته می‌شد. جرمی کلارکسون اعلام کرده به دنبال راننده‌ای است که «چاق، دست‌وپاچلفتی یا کند» نباشد.

با توجه به اینکه فقط چند هفته تا شروع فصل دوم باقی مانده است؛ احتمالا راننده‌ی جدید استخدام شده است که باز هم چند سؤال به وجود می‌آید. راننده‌ی جدید چطور می‌تواند بدون شباهت به استیگ BBC جذابیت داشته باشد و توجه بینندگان را جلب کند؟

گرند تور / The Grand Tour

چند راننده‌ی مختلف را می‌توان برای این جایگاه در نظر گرفت. علاوه بر این اخیراً راننده‌ی معروف رالی و سری جیمکانا، کن بلاک از احتمال همکاری خود با این سه مجری خبر داده بود. تصور کردن کن بلاک و هنرنمایی دیدنی‌اش در دریفت همراه کلارکسون، هموند و می، کاملا هیجان‌انگیز است. تولید فصل دوم گرند تور با اتفاقات زیادی برای کلارکسون و هموند همراه بود. کلارکسون مدتی به بیماری ذات‌الریه دچار شد و هموند دو تصادف شدید داشت.

فصل دوم گرند تور از تاریخ ۱۷ آذر سال جاری از طریق سرویس استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات