بررسی ویدیویی هواوی میت 10 و میت 10 پرو

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی میت ۱۰ یکی از جذاب‌ترین پرچم‌داران حال حاضر دنیای اندروید است که به‌واسطه‌ی سخت‌افزار قدرتمند و قابلیت‌های متعدد خود، علاقه‌مندان زیادی دارد.
تبلیغات

سری میت هواوی همواره یکی از موفق‌ و محبوب‌ترین تولیدات این کمپانی چینی تا به امروز بوده است که با تجهیز به قابلیت‌های منحصربه‌فرد، حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار رقابتی و بی‌رحم گوشی‌ هوشمند داشته است. طبق سنت هرساله‌ی هواوی، نسل جدید میت امسال نیز در شهر مونیخ معرفی شد. هواوی همانند نسل گذشته، به نسخه‌ی استاندارد اکتفا نکرد و دو نسخه‌ی پرو و پورشه دیزاین این فبلت را درکنار نسخه‌ی ارزان‌تر میت ۱۰ لایت هم‌زمان با میت ۱۰ معرفی کرد.

مقاله‌های مرتبط:

سه نسخه‌ی اصلی پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ هواوی (به استثناء میت ۱۰ لایت) از دوربین، پردازنده و قابلیت‌های نرم‌افزاری یکسانی بهره می‌برند و تنها در برخی المان‌های طراحی، حافظه‌های ذخیره‌سازی و رم و البته نمایشگر و پنل به‌کاررفته در این بخش، تفاوت‌هایی دارند. کرین ۹۷۰ وظیفه‌ی پردازش داده‌ها در نسل جدید گوشی‌های میت را بر عهده دارد. این پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای توانمند برای اولین‌بار در دنیای موبایل از واحد پردازشی عصبی مجزایی بهره می‌برد که امکان یادگیری و عملکرد هوشمند را برای این پردازنده به ارمغان می‌آورد.

با داغ شدن بازار گوشی‌ هوشمند، شرکت‌های فعال در این عرصه بیش از هر زمانی در تلاش برای ارائه‌ی نوآوری‌های متعدد جهت افزایش سهم خود هستند. نمایشگر اولد، الگوریتم‌های تشخیص چهره و البته فیس‌ آی‌دی در صدر آن‌ها، تراشه‌های DAC برای ارتقا تجربه‌ی صوتی، دوربین‌های دوگانه‌ی توانمند و پردازنده‌‌های بسیار سریع، بخشی از فناوری‌هایی است که شاهد حضور گسترده‌ی آن‌ها در پرچم‌داران دنیای موبایل هستیم. 

اما آیا بازیگر جدید هواوی در این عرصه به‌واسطه‌ی داشته‌های خود قادر به رقابت با بزرگان این بازار و ادامه‌ی موفقیت‌های نسل‌های پیشین خود است؟ آیا سری میت اکنون به تکامل رسیده است و به‌عنوان محصولی بی‌نقص می‌تواند نیاز‌های کاربران را برآورده کند؟ این سؤالات تنها بخشی از مواردی است که در بررسی پیش رو به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد. با بررسی ویدیویی هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در زومیت همراه باشید.

تماشا در یوتیوب

برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز دردسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات