تصویر اولیه‌ای از طراحی گلکسی اس 9 فاش شد

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح اولیه‌‌ای از ظاهر گوشی گلکسی اس ۹ منتشر شده است که جزئیات بیشتری از طراحی پرچمدار سال ۲۰۱۸ سامسونگ را در اختیارمان قرار می‌دهد.
تبلیغات

طرح کامپیوتری ناقصی از گلکسی اس ۹ به بیرون درز پیدا کرده است که امکان تصور طراحی واقعی این گوشی را فراهم می‌کند. متاسفانه هیچ اطلاعی از منبع انتشار این تصاویر و میزان اعتبار آن‌ها و اینکه اساسا این تصاویر متعلق به گوشی بعدی سامسونگ است یا خیر وجود ندارد.

طراحی گلکسی اس ۹

اگر تصاویر منتشر شده را باور کنیم، باید گفت که طراحی جلوی اس ۹ شباهت زیادی به اس ۸ دارد. می‌دانیم که سامسونگ قرار است از همان صفحه‌نمایش تمام صفحه در نسل جدید پرچم‌دارهایش استفاده کند؛ اما ممکن است حاشیه‌های بالا و پایین گوشی را کمتر کند تا نمای جلوی گوشی یکدست‌تر شود. بر اساس تصاویر دکمه‌ی بیکسبی به قوت خود باقی خواهد ماند.

طرح کامپیوتری اس ۹

در پشت گوشی تغییراتی را شاهد هستیم. دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت که به صورت عمودی و زیر هم طراحی شده‌اند. پیش‌تر گزارش‌هایی در خصوص عدم استفاده از حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش در اس ۹ منتشر شده بود.

طرح کامپیوتری اس 9

بنابراین، وجود حسگر اثر انگشت در پشت گوشی کاملا محتمل است. همچنین، از آنجایی که گلکسی نوت ۸ از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد، باور اینکه گلکسی اس ۹ نیز به این سیستم مجهز شود اصلا سخت نیست.

انتشار این تصاویر اطلاعات چندان متفاوتی را از طراحی گلکسی اس ۹ فاش نمی‌کند. از طرفی بر اساس شایعات، اصلا قرار نیست که اس ۹ طراحی چندان متفاوتی نسبت به اس ۸ داشته باشد. بنابراین، حتی اگر این طراحی‌های کامپیوتری بی‌کیفیت جعلی باشند، با توجه به آنچه تا کنون در خصوص پرچم‌دار بعدی سامسونگ می‌دانیم، غیرواقعی به نظر نمی‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات