رندرهای جالب از وانت بی ام و X2

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل جدید بی‌ام‌و X2 به‌زودی در بازار جهانی عرضه می‌شود. یک طراح مجارستانی رندرهای جالب و متفاوتی از این شاسی‌بلند منتشر کرده است تا وانت پیکاپ بی‌ام‌و هم شبیه‌سازی شود.
تبلیغات

شاسی‌بلند جدید بی‌ام‌و X2 با طراحی جذاب، به‌منظور جلب توجه مشتریان جوان ساخته شده است. X2 با داشتن پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی ۲ لیتری با قدرت ۲۵۸ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتن‌متر، در بخش قدرت هم کمبودی ندارد. اما با توجه به اینکه فقط یک نسخه از بی‌ام‌و X2 معرفی شده است، یکی از طراحان خودروی معروف دست به‌کار شده  و با طراحی رندرهای کروک و وانت پیکاپ X2، به مقامات این شرکت آلمانی یادآوری می‌کند که باید در نظر گرفتن ساخت مدل‌های جدیدتر و انقلابی‌تر را در دستور کار قرار دهد.

مقاله‌های مرتبط:

این طراح مجارستانی که با نام X-Tomi Design فعالیت می‌کند، سه مدل متنوع از بی‌ام‌و X2 طراحی کرده است. مدل اول آن طرح وانت پیکاپ X2 است؛ شاید با در نظر گرفتن معرفی وانت پیکاپ X کلاس مرسدس‌بنز، معرفی پیکاپ بی‌ام‌و چندان عجیب نباشد. رندر پیکاپ X2 طراحی جذابی دارد که همچنان نشانه‌های زبان طراحی بی‌ام‌و در آن مشاهده می‌شود.

بی ام و X2

مدل دوم طرح روباز و بدون سقف X2 است. شاید ایده‌ی شاسی‌بلند کروک عجیب به‌ نظر برس؛ ولی حداقل بخشی از مردم آمریکا، علاقه‌ی خاصی به شاسی‌بلندهای لوکس و روباز دارند. اخیرا تولید رنجرور ایوک کوپه به دلیل فروش پایین آن در آمریکا، متوقف شد؛ درحالی‌که مدل کروک آن تا سال آینده برای خرید در دسترس خواهد بود. شاید X2 کروک و با قیمت کمتر از رنجرور، پتانسیل فروش خوبی در آمریکا داشته باشد.

بی ام و X2
بی ام و X2

اما X-Tomi Design برای کسانی که طرفدار مدل‌های وانت پیکاپ و روباز X2 نیستند مدل پایه‌ی X2 را پیشنهاد می‌دهد. در این طرح، تمام تزئینات بخش‌های سپر جلو و رکاب X2 به همراه رینگ‌های زیبای ۱۹ اینچی آن حذف شده است. ایده‌ی این رندر از مدل پایه‌ی X2، ارائه‌ی نمونه‌ی ارزان‌قیمت این شاسی‌بلند و ایجاد فرصت شخصی‌سازی بخش‌هایی از آن توسط مشتری است.

به هر حال، تمام این رندرها در حد یک طرح هستند و شاهد سه مدل جدید از بی‌ام‌و X2 نخواهیم بود. واقعیت این است که متقاضیان شاسی‌بلند X2 باید مدل استاندارد با پیشرانه‌ی ۲ لیتری را انتخاب کنند. قیمت نهایی X2 هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ اما این شاسی‌بلند جدید بی‌ام‌و در اوایل سال ۲۰۱۸ به فروش گذاشته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات