سوناتا هیبریدی؛ خودروی جدید پلیس پایتخت

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پلیس تهران بزرگ به‌زودی از خودروهای هیوندای سوناتا هیبریدی LF در ناوگان خود استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

پلیس پایتخت اعلام کرده است با هدف ارتقاء توان ناوگان خودرویی خود و همچنین حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی در کلان‌شهر تهران، از یک مدل خودروی هیبریدی در ناوگان خود استفاده خواهد کرد.

پس از طرح پلیس دوچرخه‌سوار، حالا پلیس تهران بزرگ تغییر و بروزرسانی خودروهای خود را مورد توجه قرار داده و به دنبال استفاده از خودروهای مدرن امروزی است؛ خودروهایی که هم توان و قابلیت بالا در جهت خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند و هم اینکه کمترین هزینه را به پلیس و البته ساختار شهری تحمیل کند. در همین راستا پلیس تهران تصمیم گرفته است هیوندای سوناتا هیبریدی LF را به‌عنوان خودروی جدید خود برگزیند تا علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خودروها، گوشه چشمی به بحث آلودگی هوای تهران نیز داشته باشد.

سوناتا sonata هیبریدی پلیس

بنا به اعلام پلیس، به‌زودی ناوگان پلیس پایتخت به خودروهای هیبریدی سوناتا LF مجهز خواهد شد تا علاوه بر نوسازی ناوگان پلیس که بعد از ورود بنز‌های معروف در بیش از ۱ دهه پیش، هیچ نوسازی اساسی به خود ندیده است؛ خودروهای دوست‌دار طبیعت را نیز وارد عملیات‌ پلیس کند و همچنین انگیزه‌ای برای دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی مردم در راستای استفاده از خودروهای پاک باشد.

این طرح فعلا در مرحله‌ی آزمایشی و پشت سر گذاشتن تست‌های تخصصی و نهایی پلیس است. در صورت موفقیت سوناتا هیبریدی LF در برآورده کردن انتظارات پلیس پایتخت، این خودروی کره‌ای برقی-بنزینی به ناوگان پلیس راهور افزوده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات