به‌زودی امکان خرید محصولات سرفیس از استور ویندوز 10 فراهم خواهد شد

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد با ساخت فروشگاهی یک‌پارچه، علاوه بر فروش محصولات نرم‌افزاری، به ارایه محصولات سخت‌افزاری نیز بپردازد.
تبلیغات

درست چند هفته پیش بود که مایکروسافت با ارایه بروزرسانی‌ای، نام ویندوز استور را به مایکروسافت استور تغییر داد. در بروزرسانی مذکور، به‌جز تغییر در نام این فروشگاه، تغییر دیگری را در آن شاهد نبودیم. حال براساس تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت برای فروش محصولات سخت‌افزاری سرفیس در مایکروسافت استور ویندوز ۱۰ آماده است.

مایکروسافت استور

برای دستیابی به قسمت مخفی محصولات سرفیس در مایکروسافت استور، ابتدا با کلیدهای ترکیبی (WIN +R)، محیط Run‌ را اجرا کرده و دستور مخفی‌ای که برای دسترسی به این بخش در نظر گرفته شده است را وارد کنید. ساز و کار این بخش نیز درست مانند قسمت خرید محصولات نرم‌افزاری است و شما می‌توانید از طریق دکمه‌ی «خرید»، اقدام به سفارش محصول موردنظرتان کنید؛ همچنین برای خرید ایمن‌تر، مایکروسافت امکان خرید از طریق ویندوز هلو را هم در اختیار کاربران گذاشته است.

مایکروسافت استور

اگرچه هم‌اکنون امکان خرید دستگاه‌های سرفیس از طریق فروشگاه ویندوز ۱۰ در دسترس قرار ندارد؛ اما تصاویری که اخیرا توسط کاربری به‌نام «WalkingCat» در توییتر منتشر شده، نشان از عزم راسخ ردموندی‌ها برای ارایه تجربه‌ای واحد از خرید محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌دهد.

هنوز هیچ‌ اطلاعی درباره‌ی انتشار عمومی این ویژگی وجود ندارد؛ اما اگر قصد دارید به این صفحه دسترسی پیدا کنید، می‌توانید دستور زیر را در پنجره‌ی Run‌ وارد کنید:

ms-Windows-store://navigatetopage/?PageName=ShopSurface

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات