ایران خودرو و هیوندای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های ایران خودرو و هیوندای پاورتک در راستای تولید و نصب جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته روی محصولات ایران‌خودرو، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تبلیغات

امروز و طی مراسمی، قرارداد طراحی، توسعه، تولید و تأمین ۴۰۰ هزار دستگاه جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته برای پلتفرم محصولات جدید ایران خودرو، بین این خودروساز ایرانی و شرکت هیوندای پاورتک به امضا رسید. 

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد سومین قرارداد مهم و پسابرجامی، در قالب تفاهم‌نامه‌ی ۱۰ جانبه‌ی ایران خودرو با شرکت‌های معتبر و تراز اول جهانی در جهت ساخت و تأمین قطعات خودروهای داخلی این شرکت خودروسازی، امروز با حضور هاشم یکه زارع و جین کیم، مدیران عامل دو شرکت گروه صنعتی ایران خودرو و هیوندای پاورتک، به امضا رسید.

جعبه دنده

بنا به اعلام شرکت ایران خودرو، قرار است به‌زودی جعبه‌دنده‌های ۶ سرعته اتوماتیک ساخته‌شده توسط شرکت هیوندای پاورتک روی محصولات ایران خودرو که بر اساس پلتفرم جدید این شرکت طراحی و ساخته خواهند شد؛ نصب شود. از سوی دیگر هدف از این قرارداد همکاری، دستیابی به سهم مناسب از بازار داخلی و صادراتی خودرو است. همچنین ایران خودرو اعلام کرد در خودروهای هیبریدی که قرار است در این شرکت تولید شود، از جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک جدید هیوندای استفاده خواهد شد.

شرکت هیوندای پاورتک یکی از بزرگ‌ترین سازندگان جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک به شمار می‌رود که سالانه بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک تولید می‌کند و در اختیار خودروسازان جهانی قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات