مایکروسافت عرضه‌ نسخه‌ LTE سرفیس پرو را به تعویق انداخت

یک‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در عین ناباوری، زمان عرضه‌ی نسخه‌ی LTE سرفیس پرو را تا بهار ۲۰۱۸ به تعویق انداخت.
تبلیغات

مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت ماه گذشته، تأیید کرد که نسخه‌ی جدیدی از سرفیس پرو مجهز به LTE در تاریخ اول دسامبر ارائه خواهد شد. این تاریخ با زمان عرضه‌ی یکی از فروشگاه‌های انگلستان که اقدام به پیش‌فروش این دستگاه کرده است، هم‌خوانی دارد. اما به نظر می‌رسد که این تاریخ عرضه دستخوش تغییرایی شده است. مایکروسافت خیلی بی‌سروصدا قسمت سؤالات متداول فروشگاه خود را به‌روز کرده و درباره‌ی زمان عرضه‌ی سرفیس پروی جدید نوشته است:

سرفیس پروی جدید با پشتیبانی از ال‌تی‌ای در بهار سال ۲۰۱۸ برای خرید از فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.مفتخریم که نسخه‌ی سریع‌تر، سبک‌تر و کم‌صداتری از سرفیس پرو را با قابلیت اتصال پرسرعت به اینترنت به شما عرضه کنیم.ویژگی ال‌تی‌ای تنها در پردازنده‌ی Core i5 موجود خواهد بود؛ زیرا مودم ایکس ۱۶ درست جایی قرار می‌گیرد که فن نسخه‌ی Core i7 در آن محل قرار دارد.

مایکروسافت می‌گوید این ویژگی تأثیر چندانی بر عمر باتری نخواهد داشت و اگر حتی مدام از اتصال ال‌تی‌ای استفاده کنید، تنها ۱۰ درصد در عملکرد کلی باتری شما تأثیرگذار خواهد بود.

طبیعتا تأخیر در ارائه‌ی نسخه‌ی جدید سرفیس پرو سوالات زیادی را به همراه دارد. وقتی که مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت این دستگاه را با پشتیبانی از ال‌تی‌ای به رخ همگان کشید، به نظر می‌رسید که همه چیز آماده‌ی ارائه‌ی آن است؛ اما حالا شاهد هستیم که عرضه‌ی این محصول تا بهار سال آینده به تعویق افتاده است. مایکروسافت ممکن است به‌زودی توضیحاتی در خصوص دلایل این تأخیر ارائه کند. برای اطلاع از این توضیحات، با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات