هدست ۱۹۹ دلاری آکیولس گو معرفی شد

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش آکیولس در جریان برگزاری کنفرانس خود از هدست واقعیت مجازی جدید خود با نام آکیولس گو رونمایی کرد.
تبلیغات

در جریان برگزاری رویداد آکیولس کانکت ۴ در شهر سن خوزه، مارک زاکربرگ موسس و مدیرعامل فیسبوک از هدست واقعیت مجازی جدیدی به نام «آکیولس گو» برای پلتفرم موبایل رونمایی کرد.

زاکربرگ ادعا کرده است که آکیولس گو، «قابل‌دسترسی‌ترین» هدست واقعیت مجازی ساخته شده در تاریخ است. هدست نام برده ۱۹۹ دلار قیمت دارد و تاریخ عرضه‌اش برای اوایل سال ۲۰۱۸ تنظیم شده است. گفته شده است که آکیولس گو تجربه‌ای مشابه گیر وی‌آر سامسونگ ارائه می‌دهد؛ این یعنی کاربران می‌توانند تا حد مشخصی به اطراف بچرخند.

آکیولس با معرفی این هدست پا به بازار بسیار بزرگی گذاشته است و نشان داده که می‌تواند بدون وابستگی به سازندگان بزرگ موبایل‌ها، به تولید هدست برای این دیوایس‌ها بپردازد. 

هوگو بارا، معاون بخش VR کمپانی فیسبوک، در جریان همین رویداد روی سن آمد و گفت که آکیولس گو هدستی سبک‌وزن است و پوشش بسیار نرمی دارد. به علاوه اعلام شده است که دو لنز استفاده شده در هدست آکیولس گو -همچون آکیولس ریفت- زاویه‌ی دید مشابهی دارند.

این هدست از نمایشگر WQHD ال‌سی‌دی با قابلیت «فست‌سوییچ» استفاده می‌کند و با تمامی دستگاه‌هایی که از گیر وی‌آر پشتیبانی می‌کردند، سازگاری کامل دارد. 

نظر شما در مورد هدست واقعیت مجازی جدید آکیولس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات