توئیتر ذخیره‌ توئیت‌ها را ممکن می‌کند

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
چند روز بعد از افزایش محدودیت کاراکتری توئیتر، مدیر تولید این شرکت اعلام کرد به زودی امکان ذخیره‌ی توئیت‌ها برای کاربران فراهم خواهد شد.
تبلیغات

کیث کولمن مدیر تولید و فناوری توئیتر از تغییرات جدیدی در این پیام‌رسان خبر داد. به گفته وی درخواست‌های زیادی از طرف افرادی که خواستار اضافه شدن امکان بوکمارک توئیت‌ها بودند، دریافت شده بود، بنابراین به زودی این امکان فراهم خواهد شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که بدون لایک کردن دوباره به توئیت‌ها برگردند. احتمالا بسیاری از شما با توئیت‌های جالبی برخورد کرده‌اید، اما هنگامی که خواسته‌اید دوباره آن‌ها را بخوانید یا برای دوستانتان ارسال کنید نتوانسته‌اید آن‌ها را پیدا کنید. البته شاید جست‌و‌جوی توئیتر گره از کار شما می‌گشود، ولی روش تضمین شده‌ای نبود و همیشه تعدادی توئیت جالب از دست می‌رفت.

معاون تولید توئیتر، jesarshah، نیز در توئیتی آدرس نمونه‌ی اولیه این ویژگی را اعلام کرد.

For Hack Week @Twitter we started developing #SaveForLater. Here’s the early Prototype that we put together in a week, which is likely to change. pic.twitter.com/c5LekvVF3l— jesar (@jesarshah) October 9, 2017

این اطلاعیه درست چند روز بعد از اعلام افزایش محدودیت هر توئیت به ۲۸۰ کاراکتر منتشر شده است و به نظر می‌رسد توئیتر برای افزایش قدرت تاثیر خود در حال سازماندهی دوباره‌ی پلتفرمش است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات