افزایش ارزش سهام سامسونگ با پیش‌بینی رکوردشکنی در تابستان ۲۰۱۷

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
به گزارش رویترز ارزش سهام سامسونگ به دلیل پیش‌بینی رکوردشکنی این شرکت از نظر سوددهی در تابستان ۲۰۱۷ نزدیک به ۴.۵ درصد رشد کرد.
تبلیغات

پس از انتشار گزارشی در رابطه با پیش‌بینی تحلیل‌گران از رکوردشکنی سامسونگ از نظر سوددهی در بخش تولید تراشه‌های حافظه طی سه ماهه‌ی تابستان سال ۲۰۱۷، ارزش سهام این شرکت پس از آغاز به کار تالارهای بورس سئول بیش از ۴.۵ درصد افزایش پیدا کرد. افزایش ارزش سهام کره‌ای‌ها بیشترین رشد را پس از اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی به خود دیده است.

البته باید به افزایش ارزش سهام Samsung SDI نیز اشاره کرد. این شرکت تحت نظارت سامسونگ نیز که در زمینه‌ی تولید باتری و نمایشگر فعالیت می‌کند، همزمان با بازگشایی تالارهای بورس شاهد افزایش ۴.۵ درصدی ارزش سهام خود بود.

قرار است سامسونگ گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم سال جاری را روز جمعه‌ی آینده منتشر کند. برخی از تحلیل‌گران حتی از ارزش ۳٬۰۸۰ دلار هر سهم سامسونگ پس از انتشار گزارش مالی این شرکت سخن به میان آورده‌اند.

سامسونگ با انتشار گزارش مالی خود برای بهار ۲۰۱۷ نیز پس از پنج سال شاهد رکوردشکنی بود. به نظر می‌رسد اوضاع مالی این شرکت در سال ۲۰۱۷ میلادی با وجود پشت سرگذاشتن مشکل گلکسی نوت ۷ که سال گذشته این شرکت کره‌ای را با مشکل روبه‌رو کرد، در حال بهبود است؛ چراکه به نظر می‌رسد این سامسونگ طی دو فصل مالی از نظر سوددهی رکوردشکنی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات