لکسوس مدرسه‌ آموزش مهارت های رانندگی تاسیس می‌کند

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در ابتدای پاییز امسال، لکسوس مدرسه‌ی خود را با نام "مدرسه‌ی آموزش مهارت‌های رانندگی لکسوس" تاسیس خواهد کرد. لکسوس در این مدارس خود از خودروهای مدل F و اسپرت F استفاده می‌کند. برای آگاهی بیشتر از جزئیات این مدرسه‌ی آموزش مهارت‌های رانندگی شرکت لکسوس با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدارس آموزش مهارت‌های رانندگی، مدارس جالبی هستند و خودروسازهای مختلفی برای ارزیابی و تحسین عملکرد برترین خودروهایشان این مدارس را برپا کرده‌اند. این مدارس به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید در محیطی کنترل‌شده، از تمام ظرفیت و قابلیت‌ خودروهای شرکت‌های مختلف نهایت استفاده را کنید. همچنین، می‌توانید از دانش و مهارت مدرسان کارکشته‌ی این شرکت‌ها نیز بهره ببرید.

پیش از این، شرکت لکسوس چنین مدارسی برپا نکرده بود، اما این کمپانی به‌زودی، مدرسه‌ی آموزش مهارت‌های رانندگی خود را تاسیس خواهد کرد.

لکسوس سه دوره‌ی مختلف برای استقبال‌کنندگان از مدرسه‌اش ارائه می‌دهد. یکی از آن دوره‌ها، دوره‌ی "تجربه‌ی سریع" است که قبل از رفتن به پیست، یک آموزش کلاسی کوتاه دارد. یکی دیگر از این دوره‌ها، "نیم‌روزه" نام دارد که حاوی همان برنامه‌های دوره‌ی قبل است اما زمان تمرین آن بیشتر است. در آخر در دوره‌های "یک روزه"، تئوری‌هایی از مهارت‌های پیشرفته‌ی رانندگی و قوانین مسابقه‌ای ارائه می‌شود. لکسوس تعداد قابل توجهی از مدل‌های F و اسپرت F را برای داوطلبان این مدارس مهیا می‌کند. همچنین به دارندگان مدل GS 350 F نشان می‌دهد که گران‌قیمت بودن مدل‌های GS F بی‌دلیل نیست. همین موضوع در رابطه با دارندگان مدل‌های RC نیز صادق است.

دوره‌های آموزشی لکسوس در تاریخ و مکان‌های زیر اجرا خواهد شد:

  • پیست بین‌المللی پام بیچ در ژوپیتر ایالت فلوریدا - ۳۰ سپتامبر تا ۲ اکتبر
  • باشگاه کشوری اتوبان در جولیت ایالت ایلینویز - ۷ تا ۹ اکتبر
  • موتوراسپرت نیوجرسی واقع در میل‌ویل ایالت نیوجرسی - ۲۷ تا ۲۹ اکتبر
  • پیست مسابقه‌ی اتوکلاب واقع در فونتانا ایالت کالیفرنیا - ۱۰ تا ۱۲ فوریه

دوره‌ی "تجربه‌ی سریع" رایگان است و هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. هزینه‌ی دوره‌های نیم‌روزه و یک‌روزه به ترتیب ۴۹۵ و ۸۹۵ دلار است که اصلا ارزان نیست و هیچ زمانی برای آزاد راندن در زمین ندارید، اما قطعا راندن لکسوس در زمین مسابقه جالب خواهد بود، به خصوص که این خودرو متعلق به خود شما نباشد.

اما با این هزینه‌ی بالا برای دوره‌های یک‌روزه‌ی این شرکت، شاید رفتن به کلاس‌های دریفت به‌صرفه‌تر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات