دوره های آموزشی لیندا به سرویس لینکدین اضافه شد

جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لیندکین، دوره‌های آموزشی لیندا را به سایت اصلی خود اضافه کرده تا مشترکین پولی این شرکت بتواند از این دوره‌ها استفاده کنند.
تبلیغات

لیندکین ۱۸ ماه پیش با پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار، سرویس آموزش ویدویی لیندا را تصاحب کرد. در این فاصله تنها تغییری که در لیندا ایجاد شده بود، اضافه شدن واترمارک Linkedin به جای Lynda در پایین ویدیوهای این شرکت بود. اما حالا لینکدین موفق شده است تا ۹ هزار ساعت ویدیوهای آموزشی لیندا را به سرویس لیندکین اضافه کند تا مشترکین پریمیوم لینکدین بتوانند از این آموزش‌ها استفاده کنند. لینکدین وعده داده که مشتریان اِنتِرپرایز نیز به زودی به این مجموعه از ویدیوهای آموزشی دسترسی خواهند داشت.

لیندکین با این اقدام خود تلاش می‌کند تا دانش مشترکین خود را در حوزه‌های مختلفی که لیندا پوشش داده بروز کند و مطمئن شود آن‌ها به جدیدترین دوره‌های آموزشی دسترسی خواهند داشت. بسیاری از ویدیوهای آموزشی لیندا در حوزه‌های مدیریت، آموزش کار با نرم‌افزارهای مختلف و همچنین افزایش دانش در زمینه‌‌های مختلف هستند که تماشای آن‌ها می‌تواند به سرعت مهارت‌های کاربران لیندکین را افزایش دهد و به پیشرفت آن‌ها در شغل‌های خود کمک کند.

لینکدین همچنین تلاش کرده است تا نسخه‌ی دسکتاپ خود را شبیه به نسخه‌ی موبایل کند تا کاربران تجربه‌ی یکسانی را در اختیار داشته باشند و راحت‌تر از قبل به امکانات این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند.

لینکدین یک شبکه‌ی اجتماعی تجاری است که در دسامبر ۲۰۰۲ تاسیس شد و در ماه می ۲۰۰۳ شروع به کار کرد. تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۵۰ میلیون نفر گزارش شده است. در این شبکه‌ی اجتماعی کاربران به ایجاد شبکه‌های کاری می‌پردازند و صاحبان کسب و کارها نیز می‌توانند نیروهای مورد نظر خود را یافته و نسبت به پیشنهاد کار یا استخدام آن‌ها اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات